sobota, 9 kwietnia 2016

Chcecie posty?

Hey!♥

Taak,wiem,że posty są rzadko.
Taak,wiem,że powinnam to zmienić,bo licznik odwiedzin na bloggerze nieubłaganie spada.
Taak,ja o tym wiem...

WIĘC POSTANAWIAM TO ZMIENIĆ! (*faceplam*)

Myślę,że posty powinnam robić minimalnie co dwa dni i tak też postanawiam robić.
Czy wyjdzie,zobaczymy.

Czy ktoś w ogóle wchodzi jeszcze na tego bloga? xD
Zrobimy małą listę obecności-przeczytałeś/aś? To napisz w komentarzu ,że to zrobiłeś!
Taka mała motywacja dla mnie ^ ^

P.S:Za sześć dni,czyli w tą sobotę------>MOJE URODZINY! :D
I będzie post :)
Bye!

Cysia♥

8 komentarzy:

  1. Przeczytałam! I czekam na więcej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wchodzę na Twojego bloga codziennie! Oczywiście, że przeczytałam posta!W przyszłą sobotę urodzinki? Yey <3
    Wszystkiego najlepszego!
    Wpadnij na bloga HP, oki?
    Pozderki!
    H

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dodawaj częściej posty! :D Ja twojego bloga uwielbiam i czytam każdą notkę, ale nie zawsze komentuję ;)
    Więc: Obecna!
    ~Toffi

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam ;)
    I dalej będę czytać :)
    Piszesz świetne posty i
    rób to dalej.

    Wszystkiego najlepszego z
    okazji urodzin !!!!

    Pozdrawiam i zapraszam na
    http://indygohorse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń