poniedziałek, 30 maja 2016

Jaki kolor ma ta sukienka?



To było już trochę dawno,ale...co tam! :)
 
Owe pytanie ludzie zadawali przez dosyć długi okres czasu.Jedni uważają,że ta sukienka jest czarno-granatowa,natomiast inni zawzięcie twierdzą,że jest ona biało-złota.
Mi osobiście wydawało się,a raczej dla mnie oczywistością było to,że jest ona czarno-granatowa i inne opcje jakoś do mnie nie trafiały.
...
I okazuje się,że wszyscy,którzy kolidowali między jedną wersją,a drugą,tak naprawdę rację mieli tylko w połowie.
Otóż zdjęcie wykonane zostało tak,że tak naprawdę możemy tylko domyślać się,jak było naprawdę; Jeżeli ta sukienka ostała oświetlona sztucznym światłem,to jej kolory to granat i czerń.Jeśli zaś stała ona w świetle dziennym,np.w witrynie sklepowej,to jej prawdziwe kolory to nic innego jak biel i złoto.
I właśnie w taki sposób między ludźmi trwała dyskusja,bo co drugi mózg inaczej interpretował porę dnia albo światło,stąd więc takie rozumowanie i podział ich na ,,granatowo-czarnych" oraz na "złoto-białych".

A wy?Jaki kolor sukienki widzicie?

12 komentarzy:

  1. Na tym zdjęciu jest granatowo - czarna, na innych złoto - biała... Oczopląsu można dostać!
    Jak rozwiązywania quiz "Jaki jest Twój wzrok?", to była ta sukienka, tylko że złoto - biała.
    LUDZIE, KTO TAKIE RZECZY WYMYŚLA?!
    A właściwie, jaki ma ta sukienka oryginalny kolor? XD
    Pozdrawiam! ;-)
    Emma Charlotte Duerre Watson :-D
    :-) ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ni wim :_; To jest za trudne! xD Ale sądze, ze jednak jest złoto biała c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno granatowa. Kto w tym widzi biały lub złoty? Wtf? XDDD Przecież to czarny, sztuczny materiał... XD

    ~Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah,jak ktokolwiek może tu widzieć złoto i biel ?! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu widzę czerń i granat :D
    I nic innego :)
    Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do wakacyjnego TAGu! Życzę udanych wakacji i nieskończenie wiele pomysłów na posty! Miłego dnia!
    P.S. I nie przejmuj się tymi człekami, którzy w Mini Chacie Ci pisali, że... sama przeczytaj. To tylko źle o nich świadczy, nie o Tobie, kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie sama nie wiem, bow świetle dziennym powinno być to złoto i biel, zresztą, mniejsza z tym ;) Twój blog jest bardzo fajny, nie przejmuj się chatem. Ludzie po prostu zazdroszczą ci wyświetleń i wiernych czytelników, nic poza tym! Pozdrawiam, kochana i nic sobie nie rób z tych dzieci... schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)
      Witaj u mnie! :D
      Na bloga wpadnę i polecę go :))

      Usuń
  8. Granatowo czarna...
    PS.
    Nie przejmuj się tymi hejterami. Jak to powiedział JDabrowsy: "Trzeba przepłynąć falę hejtów aby dostać się na ocean spokojny"

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Nikulec Pospolity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Super,że do mnie wpadłaś :D
      Bloga poleciłam ;)

      Usuń
  9. Ekhem :D Ja tam widzę zawsze biało złotą! Jakbyś chciała i miała czas to wpadła byś do mnie? Plosę xd thepudding.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę,dzięki że ty wpadłasś do mnie :D
      A blogaska poleciłamm ;))

      Usuń