wtorek, 22 sierpnia 2017

Never Ending Story TAG

Patrząc na wygląd swojego bloga uznałam, że całkiem fajnie byłoby go odświeżyć. Pomysł zrodził się w mojej głowie i...
Tadaaa!
Tło w różowe flamingi to jest coś! Dodatkowo zmieniłam banner bloga, z czystej chęci zrobienia tego;

Ale wracając co tematu posta...

Tak,tego było już tysiące na innych blogach.

Anyway.

Chodzi w tym o to że ja zaczynam historię,a potem po kolei czytelnicy na dole w komentarzach dopowiadają co było później.

PRZYKŁAD:

Ja: Brajan był smutny,ponieważ...
Osoba 1: ... zgubił swoje ulubione...
Osoba 2: ... podkolanówki,które dostał od...
Osoba 3: ... królika Bugsa w prezencie urodzinowym. Postanowił więc...
Osoba 4: ... poszukać ich w...
Osoba 5: ... lodówce. Potem natomiast...

ITD,ITP.

Kolejne osoby dopowiadają,co się dalej działo.
Osoby mogą się powtarzać, tylko, żeby nie było takich sytuacji:

Ja: Myszka Miki znalazła...
Osoba 1: pięciogroszówkę w...
Osoba 1: ...śmietniku. Jego drugim ważnym celem było...

Osoba 1: ...odnalezienie kota,który był biały i...
Osoba 1: ... merdał ogonem jak pies. Jednak...
Osoba 1: ... nie mógł takiego znaleźć,bo...

No błagam.

Więc... rozumiecie? Ok, rzucam więc:

Arnoldino chciał zasadzić słonecznik. Nie mógł jednak,bo...



START! ...




4 komentarze:

  1. ...zgubił klucze i nie mógł wyjść z domu (to w takim razie skąd ma tego słonecznika?). Przemyślał sprawę, a później...

    Taki TAG jest w moim stylu, uwielbiam wymyślać różne historie! Przy pisaniu kolejnego posta, dam linka do tego TAGu, by inni też wzięli w nim udział ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... odszukał zapasowe klucze i wyszedł na dwór. Nie mógł jednak zdecydowac, jakie miejsce będzie najlepsze do posadzenia słonecznika, dlatego poprosił o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
  3. ... napotkanego wcześniej kota z kuwetą na głowie. Kot zaproponował mu, żeby...

    OdpowiedzUsuń
  4. ...Poszedł zasadzić słonecznika na plażę. Jednak Arnoldino...

    OdpowiedzUsuń