wtorek, 29 listopada 2016

Wiecie co?...

Nie ma co dłużej udawać i oszukiwać, że "jest ok" i ten blog ma jakąkolwiek przyszłość ze względu na mój brak czasu i ... chęci, na dalsze pisanie.
Myślę, że najwyższy czas go zawiesić, bo po trzech miesiącach nie było tu po mnie ani dychu ani słychu.
Dalej tak będzie, więc stwierdzam, że nie ma to najmniejszego sensu zważywszy na Was - cały czas czekacie i nie możecie się doczekać, a to wszystko przeze mnie.

Na koniec chciałabym niezmiernie podziękować wszystkim,którzy byli ze mną od początku do końca, tym, którzy dołączyli potem, wszystkim kochanym blogowiczkom z zakładki "To, co czytam", dziewczynom z czatu i przelotnym gościom , którzy w jakiś sposób na mnie natrafili i zostawili po sobie jakiś ślad w postaci komentarza.

Jesteście najlepsi.

Zamykam bloga,ale go nie usuwam, żeby zostały po mnie jakieś wspomnienia...

Jesteście najlepsi...

Yukki Lein/ Yukori Lein/ Cysia/ Cherry/ Czereśniowa/Zenyatta

Omne quod habet finem ...

Znalezione obrazy dla zapytania smutny obrazek

6 komentarzy:

  1. Cysia, TY tak na serio? Prawda, były wzloty i upadki,ale nie liczy się częstotliwość pisania, tylko sens!!!! Popatrz na mnie - nie pisałam przez dwa tygodnie! I jakoś żadnego upadku nie było! Ważne jest to, byś robiła to, co sprawia (bądź sprawiało) dużą przyjemność! Może być tu post nawet raz na rok, ale nadal, bez cienia wątpliwości będę Twoją fanką! To dzięki Tobie mam bloga, Ty jako pierwsza pisałaś tam komentarze, popierałaś mnie! I teraz, będąc tak wysoko, chcesz spaść?
    Helena Depp/Emma Granger/HermaArt/I LOVE Art/Art Challenge...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21, 602 wyświetlenia... A Ty chcesz odejść...

      Usuń
    2. Nie mam już pomysłu na tego bloga,dla mnie to nie ma sensu,jeśli zaniedbuję swoich czytelników,

      Usuń
  2. Matko, naprawdę lubiłam tego bloga 😭😭
    To w jaki sposób pisałaś.. Trudno, to twoja decyzja, nikt nie będzie jej podważał. :)
    Żegnaj, bardzo miło była czytać twojego bloga. </3

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli można spytać - zawieszarz go na zawsze, czy kiedyś, w dalekiej przyszłości ponowisz pisanie? a drugie pytanie jest takie, będziesz nas komentować, czy kończysz RAZ NA ZAWSZE?

    OdpowiedzUsuń