wtorek, 22 sierpnia 2017

Never Ending Story TAG

Patrząc na wygląd swojego bloga uznałam, że całkiem fajnie byłoby go odświeżyć. Pomysł zrodził się w mojej głowie i...
Tadaaa!
Tło w różowe flamingi to jest coś! Dodatkowo zmieniłam banner bloga, z czystej chęci zrobienia tego;

Ale wracając co tematu posta...

Tak,tego było już tysiące na innych blogach.

Anyway.

Chodzi w tym o to że ja zaczynam historię,a potem po kolei czytelnicy na dole w komentarzach dopowiadają co było później.

PRZYKŁAD:

Ja: Brajan był smutny,ponieważ...
Osoba 1: ... zgubił swoje ulubione...
Osoba 2: ... podkolanówki,które dostał od...
Osoba 3: ... królika Bugsa w prezencie urodzinowym. Postanowił więc...
Osoba 4: ... poszukać ich w...
Osoba 5: ... lodówce. Potem natomiast...

ITD,ITP.

Kolejne osoby dopowiadają,co się dalej działo.
Osoby mogą się powtarzać, tylko, żeby nie było takich sytuacji:

Ja: Myszka Miki znalazła...
Osoba 1: pięciogroszówkę w...
Osoba 1: ...śmietniku. Jego drugim ważnym celem było...

Osoba 1: ...odnalezienie kota,który był biały i...
Osoba 1: ... merdał ogonem jak pies. Jednak...
Osoba 1: ... nie mógł takiego znaleźć,bo...

No błagam.

Więc... rozumiecie? Ok, rzucam więc:

Arnoldino chciał zasadzić słonecznik. Nie mógł jednak,bo...



START! ...




niedziela, 20 sierpnia 2017

No... No to post! Q&A!

   Y no więc yy to jest yyy nowy yyy post i no tak dalej y wiecie yyy...
...

Przechodzimy dalej!

 Na czacie jakieś chore domniemania się pojawiły, że nie żyję -_- Ludzie! XD
Weszłam sobie tak po prostu i spojrzałam na czat...



...



No, dobrze się bawicie xd

Zadaliście parę pytań, więc skoro tak bardzo chcecie jakiegoś posta no to... ekhm ekhm, do usług.

Ulu książka. Ok.
Na tę chwilę najbardziej sobie cenię serię Cassandry Clare pt. "Dary Anioła".  Nie umiem robić streszczeń z nieprzymusowych lektur, więc tym razem sobie daruję takowe. Jak ktoś lubi historie o łowcach demonów, pobocznych miłościach i wiele wątków, to polubi także tą książkę. Mój pairing to MALEC (!!!#teammalec #malecforever #alecandmagnus!!!) i tyle w tej kwestii c(^.^c)

Narysuj coś daj zdjęcie.
Hmm, to na razie poza moim zasięgiem. Kiedy indziej.

Napisz jak spędzasz wakacje.
Hmm, w lipcu było najwięcej atrakcji, jak wyjazd na Quatronum (już drugi raz<33)
Potem pojechałam z kuzynkami do kuzynki >.< Tak, tatuaże długopisem to jest coś. Magda stylistką <3
Poza tym łaziłam do koleżanek, a teraz w sierpniu... też łażę do koleżanek. Nie wiele się zmieniło XD

Napisz, czy chcesz wracać do szkoły.
Serio?

Napisz, gdzie byś pojechała na wakacje ale nie możesz. 
JESZCZE nie mogę; do Hiszpanii, do Grecji, do Włoch.

Ej a Cysia ma instagrama? Podajcie nazwę pls!!
Naprawdę tego chcecie? Naprawdę?
...
Jezzz, najwyżej ktoś mnie porwie i nie będzie już nigdy postów. szel_mutka

Kiedyś, w odległej przeszłości, istniał jakiś blog o koniach. Czytałam. Fajne to było. Ale cóż to? Już nie istnieje. Czyżby usunęła?
Tak, blog o schleich zawsze na propsie.

Cysia nie daje postów od 4 miesięcy CZY ONA ŻYJE???!!?!?!?!!!
Tadaaa...

Twoja ulu muzyka plus piosenki...
Mój wyrafinowany gust muzyczny na pewno nie trawi piosenek, które lecą 24/7. Wszyscy wiemy, o co dokładnie chodzi.

Co zazwyczaj robisz w internecie?
Anime🖤 Chyba, że youtube i jakieś głupoty.

 Twoje ulu ubrania.
Lubię luźne T-shirty z nadrukami, latem krótkie spodenki, kiedy zimno to długie. Nic specjalnego.

Twoje ulu bajki z dzieciństwa i zabawki.
Kurczę, była kiedyś taka bajka, gdzie były smoki/dinozaury(?), jakaś mała dziewczynka i jej młodszy brat. Nawet imion nie pamiętam, ale uwielbiałam tą bajkę.
Zabawki? Najlepszą zabawką był piasek w piaskownicy :D

Ulu gra komputerowa/ na tel.
Subway Surfers na telefon, a na komputer simsy.

Największe marzenie.
Nie mam chyba takiego jednego, największego marzenia, ale mam wiele mniejszych. Na pewno w przyszłości chcę mieć dom prywatny i psa, chcę zwiedzić przynajmniej pół świata, znaleźć czas i miejsca na fotografowanie ...

Twój dzień wakacyjny.
Wstaję o pierwszej bo poprzedniego dnia nie spałam do trzeciej, potem do kogoś idę, a jak nie idę to zostaję w domu z laptopem/książką i świnką morską. Jestem z siebie dumna.

Co robisz jak jedziesz gdzieś daleko.
Mogę to przetrwać jedyne z słuchawkami na uszach :3

Jaką masz tapetę na telefonie?
Aktualnie zloty napis JOY  na różowym tle.

Ile masz prawdziwych przyjaciółek?
Mam nadzieję, że przynajmniej jedną mam :D :D :D
Mam za to parę koleżanek.

Ile wg ciebie powinny trwać wakacje?
6 miesięcy szkoły, 6 miesięcy wakacji. A potem społeczeństwo przygłupów ^^

Zbierasz na coś pieniądze? Na co?
Na kolonie ;)

Ile dostajesz kieszonkowego?
Nie dostaję kieszonkowego. Jak potrzebuję na coś pieniądze, to wtedy dostaję.

Masz chłopaka? Chciałabyś mieć?
Na razie nie mam i nie wiem kiedy się to zmieni.

Ulu emotka?
c(>.<c) 

Na ile procent lubisz swoje zwierzątko?
A da się lubić mniej niż na 100%?

Kim chcesz zostać w przyszłości(zawód)? 
Nie, proszę, nie!!! NIE WIEM!!!

Ulu wykonawca muzyki?
Póki co nie mam jednego ulubionego. Mam wiele lubianych :D







Czy to koniec? Tak, to koniec!

Więc w niecałe trzy godziny udało mi się to wszystko ogarnąć*klask,klask*

Doczekaliście się czegoś.

To cześć!







#cysiawracajprosimy

sobota, 15 kwietnia 2017

Co tam?

Kto tu zagląda? :D

Niech ten ktoś napisze "JAAAAA" tutaj w komentarzu lub na czacie na dole x)

Jutro moje urodziny, yey :D

czwartek, 13 kwietnia 2017

Syreny!~ Neptune's Daughter

Hej!

Dziś chciałam Wam pokazać taką fajną ciekawostkę, coś wyjątkowego :D

Jest to to, co można znaleźć pod tym magicznym linkiem...   >kliknij na morze!< 



Polega to na stworzeniu własnej, niepowtarzalnej syreny.

Syreny są raczej kojarzone źle; z jakimiś potworami o pięknych głosach.
Teraz macie wybór dotyczący tego, w jaki sposób ludzie mogą je postrzegać! c;

Ja jakoś uwielbiam takie rzeczy, tego typu gry, więc pokusiłam się, usiadłam zrelaksowana do laptopa i zrobiłam przykładową syrenkę...

Jest to moja pierwsza EVER. Więc błagam, pierwszy raz zawsze najgorszy ;-;


Raczej nie wyszła nie wiadomo jak źle :D 


I teraz wyzwanie dla Was!
Blogerki, blogowiczki- stwórzcie przykładową syrenę, wklejcie ją w post na swoim blogu i zostawcie mi link do bloga w komentarzu.
Nie ma nie wiadomo jakich nagród>nie ma ich xD<, ale tworzenie syrenki to samo w sobie całkiem przyjemne zadanie i myślę, że wy- artystki jesteście w stanie mu podołać =^.^=

No to... pa pa! <3

środa, 12 kwietnia 2017

QUIZY #3 ---> Zaplanuj swój najbliższy weekend!



Ooo, drugi post tego samego dnia.
Nowość.

W sumie quizy to jeden z najlepszych sposobów, aby poznać drugą osobę...


Tu macie link do tego kłizu: http://samequizy.pl/zaplauj-najblizszy-weekend/
Kliknij pieska! ^^
To zaczynamy~!


1.Jest piątkowy wieczór. Jesteś po szkole/pracy. Co robisz?

*Idę spać
*Biorę gorącą kąpiel
*Urządzam imprezę w piżamach
*Oglądam coś
*Wyruszam w imprezę
*Czytam książkę i odpoczywam
Ha! W piątek już tradycją jest, że się kąpię.

2.Nadchodzi ranek, nowy dzień. Wybierz śniadanie:

           
Uuuu! Jakie pyszności. Intryguje mnie to coś w misce serduszkowej. Wybieram to.

3.Wybierz fryzurę na dzisiejszy dzień:

   
     

Fajne te włoski. Mój wybór padł na uroczego koczka.

4.Wybierz stylizację na sobotę:

   
     

Ehh... No tak.
Wybieram to czarne od Calvina Kleina.

5.Teraz pora na dodatki. Zacznijmy od butów:

   
     

No to ja wybieram czarną, wygodną opcję.

6.Teraz torba, albo plecak. Wybierz sama:

   
      

Ok, no to w takim razie ta brązowa torebka.

7.Może jakieś kolczyki, albo bransoletkę?

   
      

Wybieram opcję z tym kamieniem w morskim/turkusowym kolorze.

8.Jeszcze ostatnie poprawki. Gdzie idziemy?

 


*Do kosmetyczki
*Na manicure
*Do sklepu po ostatnie dodatki
*Do kawiarni - jeszcze chwila odpoczynku
*Nie potrzebuję już żadnych poprawek, jestem gotowa
*Gdzieś indziej
No to ja lecę do kawiarni c:

9.Jesteś gotowa! Wyglądasz świetnie! Co teraz chciałabyś robić?

*Iść na imprezę
*Iść do koleżanki
*Iść na zakupy
*Zrelaksować się
*Wyruszyć do spa
*Iść na siłownię
Nie mogę ani oglądać anime, ani nawet czytać książek. Jawna niesprawiedliwość.

10.Ok, co teraz planujesz zrobić?

*Dalej szaleć na imprezie
*Iść na spacer
*Posiedzieć w domu
*Iść do restauracji
*Iść do kina
*Iść na randkę 

Ok, bardzo chętnie.

11.Nadchodzi wieczór. Co teraz chcesz robić?

*Zrelaksować w domu
*Bawić się na imprezie
*Spotkać się ze znajomymi
Tia, impreza...
Zostaję w domu i basta.

12.Teraz sen...

   
     

Ok. No to śpię z kotem, którego nie mam.
Tym pierwszym, chyba ruskim (?)

13.Ok, jest już dzień. Poranna kąpiel, czas start!

   
     

No ok. Niech będzie kąpiel z pianą ^^

14.Teraz stylizacja:

   
     

Ooo tak, ta trzecia od góry.

15.Teraz posiłek:

   
     

To chyba śniadanie, no to biorę trzecią od góry opcję.


16.Może dziś się zrelaksujesz?

*Tak, odpocznę przy filmie
*Tak, upiększę się
*Tak, poczytam coś
*Tak, będę wylegiwać się w łóżku
*Nie, idę na miasto!
*Nie, idę szaleć!
Czytam!

17.Teraz może coś kupimy? Zainspiruj się przedstawionymi stylizacjami w czasie swoich najbliższych zakupów.

   
     

Wow. No to biorę czwarte od góry.

18.Dobra, teraz chodźmy do jakiejś restauracji:

   
     

Przytulnie wygląda ta druga od dołu.

19.Co zamówisz?

   
     

Ok, smacznie wygląda mi trzecie od góry.

20.Teraz coś do picia:

   
     

Kawa/ herbata? Nieważne co to, proste i treściwe.

21.Trochę sportu...

   
     

RUN!

22.Kupmy buty!

   
     

Niech będzie ten Adidas.

23.Kupmy coś jeszcze! No tak, w końcu kasy jak lodu...

   
     

Chcę tą sukienkę, tak się wyróżnia.

24.Czas na sen... Zaś?

   
     

To już będzie koniec! Opcja przedostatnia!


I... werdykt?

Releksujący weekend!

 
Odpoczniesz i zrelaksujesz się za wszystkie czasy. Będziesz mieć czas tylko dla siebie. Przez ten odpoczynek na pewno wypiękniejesz i odprężysz się! Zainspiruj się tym quizem przy planowaniu najbliższego weekendu! 


No kto by się spodziewał? XD

No, to tyle na dziś, zeszły trzy godziny na jednym poście :D