środa, 17 sierpnia 2016

♥ The sims 4 ♥

  

Czyli najnowsza gra z serii "The Sims".

Wczoraj wybrałam się do sklepu specjalnie po właśnie tą rzecz,z przeczuciem,że nigdzie jej nie znajdę. Dobrze,że się pomyliłam.
Tak w ogóle to śmiesznie wyszło,bo podeszłam do jakiegoś stanowiska "TOP10",gdzie były tylko dwie sztuki. Wzięłam jedną z nich,obejrzałam dokładnie pudełko i po stwierdzeniu,że wygląda w porządku chciałam udać się do kasy. Dręczyło mnie jednak jedno-pudełko było zaskakująco lekkie. To raczej nie było normalne,więc dla pewności je otworzyłam (nie było zafoliowane ani nic). 
Pustka.
Przestraszyłam się trochę,mając przed oczami najciemniejsze wizje,między innymi podejrzenia ze strony pracowników sklepu o to,że zwyczajnie tą płytę ukradłam. Ogarnęłam się i zajrzałam do drugiego pudełka.Tu również nic. Odetchnęłam więc,odłożyłam oba opakowania i skierowałam się do kasy z pytaniem o grę. Facet pogrzebał w szufladzie i podał mi nowiusieńką grę,oczywiście w folii. No i wtedy doszło do mnie,że celowo tamte płyty zostały wyjęte (wraz z broszurą z kodem) -inaczej po prostu byłoby za łatwo. 
Heh.

Wzruszająca historia. Przynajmniej prawdziwa.

Tematem dzisiejszym ma być właśnie ten cud. Jednak czy prawdziwym cudem się okaże, przekonamy się później.
Może po prostu przedstawię porównanie części 4 i 3,bo tylko w te części grałam.

              

-Słabsze budowanie,tzn. trudniejsze, mniej ciekawych budowlanych "rozwiązań";
-Ciekawa rozgrywka,mniej elementów "dla beki";
-Odpowiednie dla swojej wersji meble,moim zdaniem niektóre bardziej z cyklu "nieciekawych";
-Dużo istniejących dodatków i akcesoriów,bo wbrew pozorom jest to wersja starsza;
-Dodatek "Zwierzaki", czego dla części nowszej jeszcze nie ma;
-Bez dodatku "Studenckie Życie" mamy zwykłą,przestarzałą komórkę na przyciski;
-Większy wybór stylu i koloru- dla mebli,ubrań oraz dla samych simów;
-Więcej ciekawych cech,pragnień życiowych;
-Inna muzyka, tzn. inne piosenki i linie melodyczne,niż w wersji nowszej,ale oczywiście te same gatunki;
-Większe miasta,duża różnorodność parcel mieszkalnych i innych simów.


 

-Ciekawsze budowanie; więcej kreatywnych rozwiązań;
-Równie ciekawa rozgrywka,więcej elementów "dla beki";
-Kreatywniejsze meble,w ładniejszym stylu;
-Więcej obiektów dla dzieci,min.wielkie pluszaki,parę domków dla lalek z rożnych epok;
-Mniej wydanych dodatków i akcesoriów,ponieważ to wersja młodsza;
-Brak dodatku "Zwierzaki" (mówię to,bo dla niektórych to może być ważne);
-Nowocześniejszy telefon;
-Wybrane kolory i style do ubrań,mebli i simów;
-Możliwość edytowania większej ilości szczegółów w aplikacji tworzenia simów,min.zmiana wielkości stopy;
-Mniej życiowych pragnień i cech to wyboru,jednak są trochę ciekawsze;
-Inna muzyka,sprzęty grające;
-Trzy miasta w wersji podstawowej gry,znacznie mniejsze,z mniejszą ilością simów.


Obie wersje gry są dla mnie fajne,w czwórce ciągle dochodzą jakieś aktualizacje i przez to krok po kroku staje się ciekawsza.
Jedną z opinii jest taka,że w czwórce jest lepsze budowanie,a w trójce życie. 

Napiszcie,którą wersje wolicie,macie i jeśli chcecie dodajcie jakąś opinię od siebie :)
Zostanie dodana do "waszych opinii" ;)
Nie podaję tam nicków,ale ciekawscy zawsze mogą zerknąć do komentarzy ;P
Papa ludziki!  ♥

WASZE OPINIE

-Według niektórych,simy w trzeciej części gry wyglądają sztucznie;
-Wg niektórych,czwarta część gry mocno się zacina;
-Niektórzy ubolewają nad brakiem "Zwierzaków" w czwartej części gry;
- Niektórzy twierdzą,że jeśli chodzi o dopracowanie,najlepszą częścią ze wszystkich była trójka;
-Niektórzy zgadzają się,że w czwórce budowanie jest najlepsze;
-Niektórzy sądzą,że trójka jest o wiele lepsza niż czwórka, mniej się zacina i ogólnie jest prostsza w "obsłudze";
-Niektórzy ubolewają nad brakiem samochodów w czwartej części gry;
-Niektórzy sądzą,że w przypadku wszystkich części gry,simy poruszają się i zachowują bardzo sztucznie;
-Niektórzy sądzą,że trójka jest lepsza od czwórki;
-Niektórzy twierdzą,że to czwórka jest lepsza od trójki,ponieważ jest w niej lepsza grafika,a tworzone do niej modyfikacje są ciekawsze.
-


piątek, 12 sierpnia 2016

✰ Tangle Teezer ✰

      Hi! ♥

Tak wgl to kupiłam sobie w Rossmannie tą szczotkę.
Wersja różowo-fioletowa 😍
Bardzo fajnie rozczesuje się nią włosy,nie szarpie ani trochę 😃
Polecam osobiście 😁
Jak na razie nie będzie postów z moimi zdjęciami,np.tej szczotki,bo coś mi się popierkwaczyło w telefonie i nie mogę wysyłać zdjęć do komputera ;/
Nie wiem dlaczego tak się stało
Mogę tylko wkleić jej zdjęcie z internetu.
I tu pytania do Was:
✰ Macie taką szczotkę?
✰ W jakich kolorach?
✰ Co o niej myślicie? 
✰  Jeśli jej nie posiadacie,to czy chcielibyście w nią zainwestować te 40 złotych?

Czekam na odpowiedzi☺️

P.S:Piszę tego posta na swoim własnym,kupionym za swoje pieniądze,laptopie.😎
Zbierałam 3 lata *.*

wtorek, 2 sierpnia 2016

Rocznica bloga! ♥

Dziękuję serdecznie wszystkim,którzy w ogóle odwiedzają czasem tego bloga ☺️
Naprawdę jestem Wam wszystkim wdzięczna 😍
 Nie wiecie,ile to dla mnie znaczy.


Powodem późnego wstawienia tego posta było to,że że zwyczajnie byłam u cioci i nie miałam za bardzo możliwości do napisania tak ważnego posta.Rozumiecie to chyba,nie? 😉

Możecie ponownie zalać mnie falą pomysłów na posty w komentarzach.
Najciekawsze pozostaną zrealizowane :)


Pozdrowionka kochani! ♥

Cysia/Zenyatta/Yukori/Lein.
Wybierzcie sobie :'D 


piątek, 15 lipca 2016

Anime!~Kuroko no Basket

Ohayo!♥

Obejrzałam ostatnio tą japońską animację i stwierdzam,iż jest naprawdę fajna.
Zacznijmy więc. 

* * *

FABUŁA


Więc,w anime chodzi o to,że Gimnazjum Teikou posiadało najsilniejszą drużynę młodzieżowej koszykówki w Japonii.Należało do niej pięciu utalentowanych zawodników,których drogi rozeszły się po skończeniu edukacji szkolnej i po skierowaniu się do liceum.Niewielu wiedziało,że był też szósty zawodnik-Kuroko,który teraz uczęszcza do liceum Seirin,i jest członkiem tamtejszej drużyny.Do tego samego liceum dołączył uzdolniony gościu-Kagami.Celem ich drużyny jest zwycięstwo najpierw w letnich zawodach międzyszkolnych,a następnie w Pucharze Zimowym.

BOHATEROWIE 

Kagami Taiga 

 

To taki uzdolniony gościu.
Pochodzi z Ameryki.Wielu uważa,że jest na poziomie Pokolenia Cudów.
Według mnie jest średnią postacią na tle innych.
Martynek za nim nie przepada.

POKOLENIE CUDÓW: 

Kuroko Tetsuya

 

Jest to główna postać w anime.
Jest niski i słabo wytrzymały.
Zaistniał dzięki swojej zdolności o nazwie "misdirection''.
Jest to technika polegająca na podawaniu przy użyciu odwrócenia uwagi przeciwnika.
Kuroko jest często niezauważany przez swoich kolegów z drużyny poprzez
swój wzrost.
Gdy grał jeszcze w Pokoleniu Cudów był nazywany "Szóstym Zawodnikiem Widmo".

Kise Ryouta

   


Umiejętnością Kise jest "perfect copy"
Polega ona na
 kopiowaniu innych i wykorzystywaniu tego z jeszcze większą siłą.
Obecnie gra w drużynie Kaijo.
Kise ma przyjemną i beztroską osobowość.
Dodaje -cchi do nazwisk swoich towarzyszy drużyny z gimnazjum i osób, które uważa za silne. Np;
Kurokocchi (Kuroko), Aominecchi (Aomine).
Jest modelem i lubi karaoke.

Midorima Shintarou



Midorima jest niezwykle wysoki, dlatego bez problemu wykonuje rzut za trzy punkty.
 Zazwyczaj woli rzucać z trochę bliższej odległości jednak jego umiejętności pozwalają mu na rzut przez całe boisko.
Obecnie gra w jednej z drużyn Trzech Królów Tokio, liceum Shutoku.
Jest bardzo przesądny. Codziennie czyta horoskopy i stosuje się do nich.

Aomine Daiki

 

Był asem Pokolenia Cudów i najsilniejszym zawodnikiem. 
Niegdyś koszykówka sprawiała mu przyjemność, jednak nie mógł znaleźć równego sobie przeciwnika, dlatego przestał chodzić na treningi i udzielać się w meczach.
Teraz jest członkiem i asem drużyny Akademii Too.
Kiedyś był przyjacielem i światłem Kuroko, którego nazywa Tetsu.

Murasakibara Atushi


Murasakibara  głównie opiera się na swojej wysokości (208 cm), by rozbić zbiórki, bloki lub wsady.
Pokazany jest zwykle pokazany jako osoba, która ciągle konsumuje słodycze.
 Jest trochę niezdarny.
Jest sadystyczny i trochę dziecinny.
Nie gra w kosza dla przyjemności, ale dlatego, że dobrze mu to wychodzi.
Mało kto potrafi przebić się przez jego obronę.
Obecnie gra w drużynie Yosen.

Akashi Seijuro


Akashi był kapitanem Pokolenia Cudów.
Jego umiejętnością jest Emperor Eye. Oczy Akashiego są w stanie zaobserwować każdy ruch przeciwnika, tym samym przewidywać następny ruch.
Seijuro może wykonywać crossover na wysokim poziomie szybkiego kozłowania, co zakłóca równowagę przeciwnika i sprawia, że ten upada.
Wygrywanie dla Akashiego jest naturalne jak oddychanie. 
Jeszcze nigdy nie przegrał.
Jest obecnym kapitanem drużyny Liceum Rakuzan.


* * *

Uważam,że to anime jest naprawdę godne obejrzenia.
Raczej przeznaczone dla młodzieży. ( 13+)
Piszcie w komentarzach,który bohater najbardziej przypadł Wam do gustu z powyższego opisu.
Jeżeli oglądaliście to anime,to też zostawcie wiadomość :) 


♥Żegnajcie moi mili!♥ 


czwartek, 7 lipca 2016

New Balance!



Hio!♥

Każdy,wszędzie,wszędzie,każdy!...
Wszyscy mają te buty!

A ci,którzy ich nie mają-zakładają ze mną klub i piszą w komentarzach:
 "NIE MAM NJU BALANSÓW!!!".

Jeżeli nie wiecie jak wyglądają, chociaż na pewno wiecie,bo kto nie wie? to daję parę zdjęć z netu:




NEW BALANCE



                                                                                                                                   ale chciałabym je... ;-;                                

środa, 6 lipca 2016

Jak zacząć blogowanie?


 Crumpled Note 

Ponieważ przez to prawie półtora roku,jakie z Wami jestem,na pewno nabrałam trochę doświadczenia.
Zdaję sobie sprawę,że jeszcze daleko mi do całkowitej perfekcji,ale w sumie mogłabym podzielić się z Wami moim przepisem na dobre blogowanie :)
Więc bez zbędnego przedłużania macie tutaj listę co robić i czego nie robić,aby lista czytelników zwiększała się,a nie odwrotnie ;)
Miłego czytania!

Najważniejsze zasady :


•Nie przeklinaj w postach!


Blogi czytają raczej kulturalni ludzie,którzy nie szukają na nich niepotrzebnych przekleństw,od których w nadmiernej ilości można dostać bólu głowy.

•Zachowaj zasady ortograficzne i interpunkcyjne!


Jeżeli macie z tym problemy to zaglądajcie po prostu do słowników :) To żadna hańba,a nawet jeśli według Was nią jest,to i tak wypada wiedzieć jak się ją pisze ;)

•Wybierz przejrzysty szablon bloga!


Więcej o tym możecie przeczytać TU.
Ja jeszcze tylko dodam,że to naprawdę ważny punkt,gdyż zważywszy na wiek tych dojrzalszych już czytelników,to przesadnie usłany ozdobnikami blog staje się po prostu zbyt chaotyczny i nieczytelny.






Ok,skoro to mamy już za sobą,możemy przejść dalej.


Zauważyłam,że prawie wszyscy blogerzy radzą,żeby na sam początek wybrać temat,jakim będziemy zajmować się na naszej stronie.
Jak dla mnie,to jest to dobra opcja,chociaż muszę szczerze przyznać,że...nie dla mnie.
Mój blog jest o tym,co mi na myśl przyjdzie.A to oznacza,że nie ma konkretnego wątku,na który wyrażałabym się w każdym poście.
I to raczej nie zmienne.

Może to też coś dla Was?Wybierzcie sami.

Kolejnych,trochę mniej istotnych zasad już nie wypiszę w punktach,tylko po prostu Wam powiem.
Jeżeli tylko jest to wykonalne,możemy chociaż trochę ograniczyć emotikony.
Mówię serio.
Ja sama je kocham,ale troszkę przystopujmy,bo zdecydowanie na blogach przeważa liczba osób,które się w nich tak nie lubują...
I już mamy mniej czytelników.
Oczywiście,nie mówię ,że mamy w ogóle ich nie stosować.NIE!
Czasami to nawet potrzebne :)



Mam nadzieję,że moje rady przypadły Wam choć trochę do gustu :)
Trzymajcie się ciepło,pa pa ♥
 



wtorek, 5 lipca 2016

Fala hejtu? + TAG od Emmy!

 
 Heheszki.
Nie mogę przestać ryć z tego kto pisze mi to wszystko na czacie :,)
Co i ile trzeba zażyć,żeby pod nickiem "Debil" wypisywać jakieś dyrdymały?
 Chociaż w sumie jak ma się dziesięć promili krwi w alkoholu to wszystko jest możliwe...
Pomijając już to-zapewniam Was,że jest to jedna i ta sama osoba ;D Widać to.

Kochane czytelniczki,nie odpisujcie już temu pajacowi-to tylko go zachęca do dalszego działania.

Ok,a teraz czas na TAG! :D


1. Do jakiego kraju za granicę chciałabyś pojechać? Co byś tam chciała zobaczyć, dlaczego akurat ten kraj wybrałaś?

Gran Canaria :3 Bo tam jest tak pięknie,Pamiętniki z wakacji nawet tam kręcą xD Nie wiem co jeszcze :D

2. Możesz zabrać tylko 2 rzeczy do plecaka. Co to będzie? Dlaczego?


Telefon,bo bez niego to jak bez ręki <3
Kasa,bo potem dokupię resztę ;D 

3. Pierwsza reakcja, jak wsiądziesz do samolotu?


WoW.Jestem tu,robię to co chcę! :D 

4. Do statku, którym płyniesz pod wodą przyczepia się ośmiornica. Twoja reakcja? 


WoW. Zjem sobie bułkę.

5. Kupujesz butelkę oranżady, na której widnieje znak '15+'. Masz 14 lat i 9 miesięcy. Co robisz?

 

Idę pociąć się mydłem w płynie. 


6. Idziesz pustynią. Nagle nad Twoją głową przelatuje ptak i robi białą bombę na Twą głowę. Masz świeżo umyte włosy. Idziesz na randkę z chłopakiem. Jak myślisz, co powie? 


Nie wiem co on powie,ja powiem za to,że jajka to nowy sposób na przetłuszczające się włosy.Tak,wiem że nie o jajka chodziło.


7. Czy płaszcz zimowy i kozaki to dobry ubiór na Hawaje?



Tak,jeżeli będzie minus piętnaście stopni. 


8. Jedyne zdanie, które rozumiesz po chińsku?


Ja znam Ohayou usagi! :3 

9. Jedziesz do Włoch na kolonie. Sama. Tęsknisz za rodziną?


Pewnie tak :D 

10. W skali 1-10 jak bardzo NIE lubisz wakacji? Uzasadnij.


Hmm 1/10 bo stęsknię się za koleżankami z klasy :s Tak.Na pewno.



KONIEC. 

Nominuję:

♥Dziewczyny z bloga "Lovely Books"

♥Dziewczyny z bloga "Muffinki"

 

I to na tyle :D



Dodam,że jeżeli ktoś nie widział poprzedniego posta to radzę zerknąć-jest tam coś o anime

Ariwederczi!