środa, 17 sierpnia 2016

♥ The sims 4 ♥

  

Czyli najnowsza gra z serii "The Sims".

Wczoraj wybrałam się do sklepu specjalnie po właśnie tą rzecz,z przeczuciem,że nigdzie jej nie znajdę. Dobrze,że się pomyliłam.
Tak w ogóle to śmiesznie wyszło,bo podeszłam do jakiegoś stanowiska "TOP10",gdzie były tylko dwie sztuki. Wzięłam jedną z nich,obejrzałam dokładnie pudełko i po stwierdzeniu,że wygląda w porządku chciałam udać się do kasy. Dręczyło mnie jednak jedno-pudełko było zaskakująco lekkie. To raczej nie było normalne,więc dla pewności je otworzyłam (nie było zafoliowane ani nic). 
Pustka.
Przestraszyłam się trochę,mając przed oczami najciemniejsze wizje,między innymi podejrzenia ze strony pracowników sklepu o to,że zwyczajnie tą płytę ukradłam. Ogarnęłam się i zajrzałam do drugiego pudełka.Tu również nic. Odetchnęłam więc,odłożyłam oba opakowania i skierowałam się do kasy z pytaniem o grę. Facet pogrzebał w szufladzie i podał mi nowiusieńką grę,oczywiście w folii. No i wtedy doszło do mnie,że celowo tamte płyty zostały wyjęte (wraz z broszurą z kodem) -inaczej po prostu byłoby za łatwo. 
Heh.

Wzruszająca historia. Przynajmniej prawdziwa.

Tematem dzisiejszym ma być właśnie ten cud. Jednak czy prawdziwym cudem się okaże, przekonamy się później.
Może po prostu przedstawię porównanie części 4 i 3,bo tylko w te części grałam.

              

-Słabsze budowanie,tzn. trudniejsze, mniej ciekawych budowlanych "rozwiązań";
-Ciekawa rozgrywka,mniej elementów "dla beki";
-Odpowiednie dla swojej wersji meble,moim zdaniem niektóre bardziej z cyklu "nieciekawych";
-Dużo istniejących dodatków i akcesoriów,bo wbrew pozorom jest to wersja starsza;
-Dodatek "Zwierzaki", czego dla części nowszej jeszcze nie ma;
-Bez dodatku "Studenckie Życie" mamy zwykłą,przestarzałą komórkę na przyciski;
-Większy wybór stylu i koloru- dla mebli,ubrań oraz dla samych simów;
-Więcej ciekawych cech,pragnień życiowych;
-Inna muzyka, tzn. inne piosenki i linie melodyczne,niż w wersji nowszej,ale oczywiście te same gatunki;
-Większe miasta,duża różnorodność parcel mieszkalnych i innych simów.


 

-Ciekawsze budowanie; więcej kreatywnych rozwiązań;
-Równie ciekawa rozgrywka,więcej elementów "dla beki";
-Kreatywniejsze meble,w ładniejszym stylu;
-Więcej obiektów dla dzieci,min.wielkie pluszaki,parę domków dla lalek z rożnych epok;
-Mniej wydanych dodatków i akcesoriów,ponieważ to wersja młodsza;
-Brak dodatku "Zwierzaki" (mówię to,bo dla niektórych to może być ważne);
-Nowocześniejszy telefon;
-Wybrane kolory i style do ubrań,mebli i simów;
-Możliwość edytowania większej ilości szczegółów w aplikacji tworzenia simów,min.zmiana wielkości stopy;
-Mniej życiowych pragnień i cech to wyboru,jednak są trochę ciekawsze;
-Inna muzyka,sprzęty grające;
-Trzy miasta w wersji podstawowej gry,znacznie mniejsze,z mniejszą ilością simów.


Obie wersje gry są dla mnie fajne,w czwórce ciągle dochodzą jakieś aktualizacje i przez to krok po kroku staje się ciekawsza.
Jedną z opinii jest taka,że w czwórce jest lepsze budowanie,a w trójce życie. 

Napiszcie,którą wersje wolicie,macie i jeśli chcecie dodajcie jakąś opinię od siebie :)
Zostanie dodana do "waszych opinii" ;)
Nie podaję tam nicków,ale ciekawscy zawsze mogą zerknąć do komentarzy ;P
Papa ludziki!  ♥

WASZE OPINIE

-Według niektórych,simy w trzeciej części gry wyglądają sztucznie;
-Wg niektórych,czwarta część gry mocno się zacina;
-Niektórzy ubolewają nad brakiem "Zwierzaków" w czwartej części gry;
- Niektórzy twierdzą,że jeśli chodzi o dopracowanie,najlepszą częścią ze wszystkich była trójka;
-Niektórzy zgadzają się,że w czwórce budowanie jest najlepsze;
-Niektórzy sądzą,że trójka jest o wiele lepsza niż czwórka, mniej się zacina i ogólnie jest prostsza w "obsłudze";
-Niektórzy ubolewają nad brakiem samochodów w czwartej części gry;
-Niektórzy sądzą,że w przypadku wszystkich części gry,simy poruszają się i zachowują bardzo sztucznie;
-Niektórzy sądzą,że trójka jest lepsza od czwórki;
-Niektórzy twierdzą,że to czwórka jest lepsza od trójki,ponieważ jest w niej lepsza grafika,a tworzone do niej modyfikacje są ciekawsze.
-


15 komentarzy:

  1. Ja mam czwórkę i dwójkę. Powiem tylko, że grafika i życie w dwójce to totalna klapa, ale nie zacinała mi się tak bardzo jak czwórka. Ogólnie czwórkę kocham, ale mocno ubolewam nad brakiem zwierzaków :'(
    W trójkę nie grałam, ale simy wydają mi się tam takie... sztuczne :/
    Jeśli masz konto na Origin (ja musiałam założyć, żeby zainstalować czwórkę), to jak się tam nazywasz?
    WOOOOW, już prawie 20 000 wyświetleń!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mi się wydaje,czy Ciebie jeszcze nigdy tu nie było? ;D
      Jeśli się nie mylę,to witaj u mnie! ;D
      Na Origin jestem yukorilein ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wydaje Ci się :D
      Ja to Nika (Zozikowa)XD
      Pzdr XD

      Usuń
    3. Aaa...
      dobrze,że mówisz xD

      Usuń
  2. ojeju, w simsy grywam od kilku lat, miałam wszystkie części oprócz jedynki, no i stwierdzam, że chyba jeśli chodzi o dopracowanie, najlepszą częścią była trójka :) tryb budowania jest świetny w TS4, to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Jestem tutaj pierwszy raz i naprawdę miło mnie ta strona zaskoczyła. Będę wpadać częściej 😊 Moim zdaniem trójka jest o wiele lepsza niż czwórka, mniej się zacina i ogólnie jest prostsza w "obsłudze", przynajmniej dla mnie. Zapraszam na przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com << przepraszam za reklamę i pozdrawiam! 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo,jak się cieszę... =^.^=
      Ten blog jest u mnie od dawna polecony ;D
      Pzdr! :D

      Usuń
  4. Zawsze mnie ta kręciła, chociaż nigdy jej nie dostałam, często grywam w nią u koleżanki :)
    Dla mnie w czwórce brak pojazdów, to znaczy trochę głupio widzieć jadące samochody, jak sam nie możesz do takiego wsiąść... Eh, era pojazdów uaktulniona...
    W obu przypadkach simy wyglądają, chodzą i wykonują rzeczy bardzo sztucznie - całują się za bardzo... hmmm... delikatnie? Tak samo jak się tulą, za delikatnie, za sztucznie, brak emocji.
    A mi chodzi o dynamikę!
    Coraz ciekawsze posty powstają na Twym nowych komputerze, mówiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, plis - zostaw komentarz :D
    Miłych wakacji! (nieee, znowu 10 miesięcy mordu...)
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja grałam w dwójkę, ale że mi się znudziło to trójki i czwórki nie ruszam. Nie wątpię, że ta najnowsza jest o wiele lepiej rozbudowana, jest o wiele więcej funkcji, ale takie gry po prostu mnie nudzą :-) Ale czasem u koleżanki trochę gramy i wydaje mi się że mimo wszystko trójka jest lepsza :-|
    Pozdrawiam
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Agh, jak dawno mnie tu nie było >///< Mam z trójki wszystkie aksesoria i dodatki oraz samą podstawę 4. Szczerze, wolałam trójkę. Hm, jednak grafika w 4 jest lepsza jak i do niej mody. Bo do 3 juz zadnych fajnych nie moge znalezc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi mówi twoje profilowe, hm. Norogami? :D

      Usuń
    2. Kocham, lubię szanuję tę serię! Jedyne czego mi zabrakło to kiss Yukine z Yato ~-^-~
      Tak bardzo yaoi, hihi.
      Co ja poradzę. Lubię yaoi, a najbardziej YukixAkise. Nie wiem czy oglądałaś Mirai Nikki ~°^°~

      Usuń
    3. mam w planach =^.^=
      Dodam,że Yukine jest moj i tylko mój i ci go nie oddam :3

      Usuń