niedziela, 21 lutego 2016

Brak weny i chęć wyrażenia myśli w jednym-czyli TOP 5 żenad mody!

Hey♥

Taaaaak mnie naszło,aby dodać dla Was jakiegokolwiek posta...Tyle,że... no,właśnie-nie wiem o czym napisać... :c

Nie wiem co dla Was napisać,a mimo to tego CHCĘ.
Spróbuję coś wymyślić...

-------------------------------------------------------------

Mam!...MAM!!!
Napiszę o 5 rzeczach,które według mnie są niezdatne do noszenia...
Od razu mówię,że to tylko moje zdanie,wszystkie pozycje są moje i nie każdy musi się ze mną zgadzać :)
So...let's go!

NUMER 1

"Buty z zadartym nosem"
Co to w ogóle jest,ja się pytam?! ;-; Umielibyście chodzić w tym tak,żeby się nie zabić?Bo ja nie.
Po drugie te buty tak się "wywyższają",że aż niemiło patrzeć...

NUMER 2

"Buty z nadwagą"
Tym butom to dopiero się przytyło...
Pewnie są tak ciężkie jak ołowiana płyta ;) A skórę chyba z aligatora zdarły...

NUMER 3

"Obręcze do szkolenia pcheł"

Tunele w uszach są według mnie tak odrażające,że nie da się tego opisać... :<
Moi drodzy,czy nie uważacie,że małe diamenciki na uszach też mogą być słodkie i fajne?...

NUMER 4

"Gacie pajaca Pierrota"

Heh...
Czemu te legginsy tak bardzo kojarzą mi się z klaunami z czerwonymi pomponami na nosach lub z drewnianymi marionetkami? ;-;
Pewnie zaraz będą komentarze w stylu -No co ty gadasz!Przecież mówiłaś,że zeberka to twój ulubiony wzór?! - Otóż,moi drodzy,to j e s t mój ulubiony wzór.Tylko według mnie kompletnie nie nadaje się na noszenie go na nogach...
Czytałam gdzieś,że pionowe paski podobno wyszczuplają.Ok,no to może chociaż inne kolory,powiedzmy-pastelowe,a nie drapieżny kontrast czerni z bielą? ;c

NUMER 5



"Outfit prawdziwego Polaka"

Najchętniej pozostawiłabym to bez komentarza,ale jednak wypada tu cokolwiek napisać...
Sandały nosimy latem.Sandały służą do tego,aby nasze nogi się nie spociły.Sandały mają CELOWO odkryte palce,kostki...Dlatego,wydaje mi się,że,kurczę,zmienianie zastosowania tych butów jest...żałosne.
Całkowicie tego nie rozumiem...


A wy?Co według Was z tych wyżej przedstawionych jest największą żenadą?Może macie własne zdanie na ich temat?Udzielcie się w komentarzu! ^ ^
Bay!
Cysia♥

20 komentarzy:

  1. Gdy po raz pierwszy ujrzałam te buty, chciałam puścić pawia....
    Okropne!
    Co do posta: dobrze odpisałaś te żenady....
    Buty naj!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie n/n!
    Art ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rzeczy są naprawdę okropne. Jeszcze zniosę ewentualnie te spodnie w paski. Co najgorsze? Szczerze, nie wiem. Nawet nie wiedziałam, że są takie okropne buty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty... Masacra ;-; No jak tu się nie zabić w tym ?!
    hahah sandały i skarpety xD
    te legginsy ...ło luju , taki show był na te paski w wakacje... no błagam xD
    Pozderki!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaq,pamiętam to paskowane show w wakacje xDD
      Również pozdrawiam Roxxy! <3
      P.S: XoXo :*

      Usuń
  4. Haha z niektórymi rzeczami się zgodze:D I mega mnie rozśmieszyły niektóre rzeczy np. "Obręcz do szkolenia pcheł" haha. Zapraszam do mnie: stajnianadzikimzachodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie teksty to cała ja ;)
      Jeżeli spodobał Ci się ten post,(a widzę,że jesteś nowa ^ ^ ) to zapraszam jeszcze do zobaczenia mojego posta-Najgorsze fryzury ślubne :))
      Na pewno też Ci się spodoba :))

      Pozdrawiam,dziękuję serdecznie za komentarz-i na pewno wpadnę na Twojego blogga <3

      Usuń
    2. Dziekuje że wpadłaś na mojego bloga hehe:) Lece zobaczyć tego posta o fryzurach:* :D

      Usuń
  5. Hahah, ale się uśmiałam xD. Te rzeczy są naprawdę żałosne x').
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę xD
      Pozdrawiam<3
      Dzięki za komentarzyk! :)

      Usuń
  6. Cóż, ja tam nic nie mam do legginsów w czarno - białe paski, natomiast nienawidzę takich butów. Tunele też są okropne, ale każdy ma swój gust.
    A skarpety i sandały to dramat xD
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż,co do legginsów-każdy ma swój gust ;3
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ^.^

      Usuń
  7. Fuuuu... te leginsy. ...
    ale co do sandał to zdarzylo mi się ubrac ze skarpetką ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, nie powinno robić się takich postów bo każdy ma inny styl, mi się tam podobają te legginsy.... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ehh,no dobrze.Wiedziałam,że taka osoba będzie na pewno.
      Dziękuję za komentarz ;) Masz prawo do tego,aby się ze mną nie zgadzać.To oczywista oczywistość :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ale widze że ty Cysia masz gust ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,a w jakim sensie? xDDD
      Mam nadzieję,że w tym dobrym ^.^
      Pozdr!

      Usuń
    2. Oczywiście dobrym!

      Usuń
  10. Do tuneli ja nie mam nic. Tak jak do tych spodni -__- To tylko moja opinia. Nie chciałbym cię urazić. New post: laurie-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)
      Robiąc takiego posta wiem,że istnieją osoby,które mogą się ze mną nie zgodzić :))

      Usuń
  11. A wiedziałaś, że Johnny Depp ma koulrofobię - panicznie boi się klaunów?

    OdpowiedzUsuń