niedziela, 20 marca 2016

Co zrobić,aby blog był staranniejszy?

Hi!♥

Tak nagle wpadł mi do głowy pomysł na posta i pomyślałam,że go zrealizuję c:
Mam nadzieję,że spodoba Wam się ten post,bo naprawdę dłuuugo zajęło mi jego ogólna obróbka.
P.S:Obrazki są mojego autorstwa,tak więc proszę o niekopiowanie ich!

Zaczynajmy więc!

1) Jednolitość tła




Warto wiedzieć,że decydując się na tło o różnych odcieniach zmniejszamy sobie liczbę czytelników,bo nikt nie lubi dostawać oczopląsu od jaskrawych,wściekłych barw.Warto stosować maksymalnie trzy kolory,ja na swoim zastosowałam dwa :)

2) Z bannerami stop!





Są bardzo irytujące,zwłaszcza w nadmiernej ilości.Wydarzenia,candy,konkursy,rozdania...Większość niestety nie jest nimi zainteresowana,a co krok można się na nie natknąć.

3) Równowaga czcionkowa i kolorystyczna



Litości,lubimy kolory,ale nie w "nadmiarze"...
Tu czcionka gruba,tam chuda jak patyk,tu zawijasy i skrętasy kiszki!
Wygląda to bardzo kiczowato,a chyba zależy nam na ładnym wyglądzie?

4) Nierównomierne rozmieszczenie czcionki i zdjęć



Tu chyba nie trzeba tego zbytnio komentować,chyba wszyscy widzą różnicę potrafią ocenić,co wygląda ładniej i estetyczniej....już nie wspomnę o tym rowerze na drugim obrazku,bardzo mu się przytyło :)

5) Ostrożnie z ozdobnikami!



Mało kto lubi wchodzić na stronę przesadnie usłaną serduszkami,gwiazdkami,obrazkami,słitaśnymi fociami i innymi bling-bling ornamentami (hah,bling-bling...niedawno nawet nie wiedziałam,że takie coś istnieje.Ale wy też pewnie nie wiecie,a,że nie ma w tym nic dziwnego to przetłumaczę:to coś bardzo błyszczącego,przesłodzonego)


Mam nadzieję,że moje rady chociaż trochę Wam się przydadzą i zapraszam do poprzedniego posta(Q&A # 10 ) i do zadawania pytanek pod nim ;D

Bay!
Cysia ♥

8 komentarzy:

  1. Wg mnie masz rację. Całkowitą! :D
    Kolory rzucające się w gały to nic fajnego... XD
    A te ozdobniki.. Wrrr...
    Czcionka przypomina mi o EmoMarynce...
    Fajnie, że taki post zrobiłaś!
    Doceniam Twoje starania!
    I inny pewnie tez będą tego samego zdania!!! ♥♥♥
    Pozderki!
    I zapraszam an bloga o HP i Dream Stable!
    Winter Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emo Marynka? xd hihi ^ ^
      Zjadłaś "t" :)
      Dziękuję za te wszystkie miłe komentarze! :)

      Usuń
  2. Jak spojrzałam na ten przykładowy szablon w jaskrawych kolorach,to musiałam oczy przymrużyć, bo nic nie widziałam :P Fajna notka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Przyda się w realu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Zgadzam się ze wszystkim ^^ Masz bardzo ciekawego bloga, będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo,to miło że Ci się podoba <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komuś może się taki poradnik przydać :D Bardzo ciekawy post <3
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń