sobota, 30 kwietnia 2016

Post urodzinowy-powrót i prezenty!







Hey♥ (kurczę,ale dawno się tak z Wami nie witałam...)

Co mnie zaskoczyło,to to,że chociaż nie było mnie dwa miesiące,przybywa mi obserwujących i....wyświetleń też :D
Z jakiś 10 000 zrobiło się 13 468 O.o
Yey,baaaaaaaaaardzo Wam dziękuję i cieszę się,że chociaż mnie długo nie było (*chlip ;c * ) to i tak odwiedzaliście tego bloga i miałam po 50 wyświetleń codziennie!

A co do ankiety,którą zrobiłam dla jaj, to przedstawia się ona następująco;

Dziękuję wszystkim za głosy!!! ♥♥♥

  16 głosów (55%)
:)
  10 głosów (34%)
:I
  0 głosów (0%)
-.-
  2  głosy (6%)





 Na początku rzeczy,które dostałam od BFF ^ ^
Taka świeczuszka-kwiatuszek *.* 

 ...i kolczyki! *o* :D
 Dzięki :*


Od rodziców dostałam wodę perfumowaną...


I Oriflame'a o zapachu czarnej porzeczki *o*
 Tak wygląda po odkręceniu.


Od rodziny dostałam jeszcze kartę upominkową do Rossmanna! ^ ^
Oto,co udało mi się dzięki niej kupić:

Aha...To dostałam za darmo xD Ładnie pachną :)

 Wasze ukochane Baby Lips Electro! ^ ^
Wszystkie oprócz tej żółtej ;) Piszcie,czy chcecie recenzję.



Kupiłam jeszcze jedną hydrate i coral dr.rescue :)


Znalazłam takiego fajnego stick'a rasberry od Soft Lips :D
 Od tego samego producenta mam również słynny kryształek od Perfecty :D
Upolowałam jeszcze Lip Butter od Nivei -malinowy ^ ^

 I błyszczyk :)
 Nie,to nie koniec kosmetyków xD
Mama zgodziła się kupić mi maskarę,pod warunkiem ,że nie będę się malować do szkoły.No dobrze xd
Lakiery do paznokci ^ ^
Bezbarwny mogę mieć w szkole i nikt się nie skapnie,hi hi ^ ^

 Lusterko.Tak po prostu xD


 Przechodzimy do biżuterii.
Te kolczyki mnie urzekły *o*

 Mam jeszcze trzy bransoletki;różową;
 bordową;
 I taką nieco inną z fajnym pomponikiem xD.


Złapałam jeszcze naklejki do francuskiego manicuru.

 A na deser zostawiłam kalendarz,już nie z Rossmanna! xD


Chciałabym podziękować jeszcze ♥Granger♥ a ten quiz o mnie! *o* CLICK
Do zobaczonka.
Napiszcie co podobało Wam się najbardziej,co macie,czego nie macie itp xD
No i piszcie zcy chcecie tą recencję xD
Papasie!♥

I na koniec moje zdjęcie w make'up ♥





14 komentarzy:

  1. Witaj kochana!
    Jejku, ile Cię tu nie było!
    Zaczynałam tęsknić... XD
    Na pewno urodziny przebiegły super, prezenty w stylu make - upu, co nie?
    Awwwwwwww! Te kolczyki to prawdziwe cudo!
    A te błyszczyki-rewelacja!
    Czekam na recenzję!
    Sporo notek u mnie przegapiłaś - nadrób komentarze! :-)
    Czekam na posty!
    Fajnie, że podoba Ci się quiz - prezent ode mnie dla Ciebie! ;-)
    Pozdrawiam!
    Granger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rozwala to zdjęcie w make'up xD
      Ale wstawiłam dla beki :D

      Jestem kochana,aww <3
      Pozdr!Nadrobię comy! :d

      Usuń
  2. Nowy nagłówek i avatar?
    Nagłówek starszy był lepszy (moej zdanie), ale avatar jest przeprzeprze... aż się nie mogę wysłowić... Przeuroczczy!!! AWWWWWWWWWWWWW! Zatkało mnie! XD ♥♥♥
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie!
    ♥ Granger ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje :3
      Pzdr wpadnę! ^.^

      Usuń
  3. Nowy wygląd bloga? Miętkowy? Łał, boski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ty razy dziennie wchodzisz na mojego bloga? XD

      Usuń
  4. No co, chce wiedzieć, co moja "blogerską muzą" robi? Mogę być Twoim tajnym agentem, jeśli chcesz. :)
    P.S. tez lubię 'Love Me Like You Do'! Mam tą muzykę na "Harry Potter Forever!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezenty dostałeś :D Oriflame Tender Care - moja miłość <3
    Pozdrawiam!
    ~Toffi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajne prezenty :) Ja raczej dostaję końskie rzeczy :p
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydka jesteś KAPPA

    OdpowiedzUsuń