czwartek, 13 kwietnia 2017

Syreny!~ Neptune's Daughter

Hej!

Dziś chciałam Wam pokazać taką fajną ciekawostkę, coś wyjątkowego :D

Jest to to, co można znaleźć pod tym magicznym linkiem...   >kliknij na morze!< 



Polega to na stworzeniu własnej, niepowtarzalnej syreny.

Syreny są raczej kojarzone źle; z jakimiś potworami o pięknych głosach.
Teraz macie wybór dotyczący tego, w jaki sposób ludzie mogą je postrzegać! c;

Ja jakoś uwielbiam takie rzeczy, tego typu gry, więc pokusiłam się, usiadłam zrelaksowana do laptopa i zrobiłam przykładową syrenkę...

Jest to moja pierwsza EVER. Więc błagam, pierwszy raz zawsze najgorszy ;-;


Raczej nie wyszła nie wiadomo jak źle :D 


I teraz wyzwanie dla Was!
Blogerki, blogowiczki- stwórzcie przykładową syrenę, wklejcie ją w post na swoim blogu i zostawcie mi link do bloga w komentarzu.
Nie ma nie wiadomo jakich nagród>nie ma ich xD<, ale tworzenie syrenki to samo w sobie całkiem przyjemne zadanie i myślę, że wy- artystki jesteście w stanie mu podołać =^.^=

No to... pa pa! <3

4 komentarze:

  1. Na bardzo fajny pomysł wpadłaś! Z chęcią taką syrenę zrobię. (ale to zabrzmiało...) Mimo, że kreatorem wielkim nie jestem, spróbuję ;) Syreny wg mnie powinny się kojarzyć i z dobrem, i złem. Dobrze, wręcz pięknie śiewają, ale ich jadowity (taki mocny epitet) głos ściąga statki na dno. Przypomina mi się że jutro jest 105 rocznica zatonięcia Titanica! [*] Aj, laptop zaraz mi się rozładuje! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, komputer podłączony. :) Postaram się zrobić tę syrenę i Ci dać linka, na razie życzę Ci spokojnych świąt oraz wszystkiego najlepszego z okazji 15 urodzin! Dużo szczęścia i radości, spełnienia marzeń od Enmmy <3

      Usuń
    2. Aić, jeszcze zapomniałam o jednej rzeczy - zapraszam do mnie ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł zgadzam się z Emmą ;)
    Też sprubuje coś takiego stworzyć a twoja jest śliczna 💜💜💜💜💙💙💙
    Pozdrawiam i postaram się aby na moim blogu się takowa pojawiła :D

    OdpowiedzUsuń