niedziela, 20 sierpnia 2017

No... No to post! Q&A!

   Y no więc yy to jest yyy nowy yyy post i no tak dalej y wiecie yyy...
...

Przechodzimy dalej!

 Na czacie jakieś chore domniemania się pojawiły, że nie żyję -_- Ludzie! XD
Weszłam sobie tak po prostu i spojrzałam na czat...



...



No, dobrze się bawicie xd

Zadaliście parę pytań, więc skoro tak bardzo chcecie jakiegoś posta no to... ekhm ekhm, do usług.

Ulu książka. Ok.
Na tę chwilę najbardziej sobie cenię serię Cassandry Clare pt. "Dary Anioła".  Nie umiem robić streszczeń z nieprzymusowych lektur, więc tym razem sobie daruję takowe. Jak ktoś lubi historie o łowcach demonów, pobocznych miłościach i wiele wątków, to polubi także tą książkę. Mój pairing to MALEC (!!!#teammalec #malecforever #alecandmagnus!!!) i tyle w tej kwestii c(^.^c)

Narysuj coś daj zdjęcie.
Hmm, to na razie poza moim zasięgiem. Kiedy indziej.

Napisz jak spędzasz wakacje.
Hmm, w lipcu było najwięcej atrakcji, jak wyjazd na Quatronum (już drugi raz<33)
Potem pojechałam z kuzynkami do kuzynki >.< Tak, tatuaże długopisem to jest coś. Magda stylistką <3
Poza tym łaziłam do koleżanek, a teraz w sierpniu... też łażę do koleżanek. Nie wiele się zmieniło XD

Napisz, czy chcesz wracać do szkoły.
Serio?

Napisz, gdzie byś pojechała na wakacje ale nie możesz. 
JESZCZE nie mogę; do Hiszpanii, do Grecji, do Włoch.

Ej a Cysia ma instagrama? Podajcie nazwę pls!!
Naprawdę tego chcecie? Naprawdę?
...
Jezzz, najwyżej ktoś mnie porwie i nie będzie już nigdy postów. szel_mutka

Kiedyś, w odległej przeszłości, istniał jakiś blog o koniach. Czytałam. Fajne to było. Ale cóż to? Już nie istnieje. Czyżby usunęła?
Tak, blog o schleich zawsze na propsie.

Cysia nie daje postów od 4 miesięcy CZY ONA ŻYJE???!!?!?!?!!!
Tadaaa...

Twoja ulu muzyka plus piosenki...
Mój wyrafinowany gust muzyczny na pewno nie trawi piosenek, które lecą 24/7. Wszyscy wiemy, o co dokładnie chodzi.

Co zazwyczaj robisz w internecie?
Anime🖤 Chyba, że youtube i jakieś głupoty.

 Twoje ulu ubrania.
Lubię luźne T-shirty z nadrukami, latem krótkie spodenki, kiedy zimno to długie. Nic specjalnego.

Twoje ulu bajki z dzieciństwa i zabawki.
Kurczę, była kiedyś taka bajka, gdzie były smoki/dinozaury(?), jakaś mała dziewczynka i jej młodszy brat. Nawet imion nie pamiętam, ale uwielbiałam tą bajkę.
Zabawki? Najlepszą zabawką był piasek w piaskownicy :D

Ulu gra komputerowa/ na tel.
Subway Surfers na telefon, a na komputer simsy.

Największe marzenie.
Nie mam chyba takiego jednego, największego marzenia, ale mam wiele mniejszych. Na pewno w przyszłości chcę mieć dom prywatny i psa, chcę zwiedzić przynajmniej pół świata, znaleźć czas i miejsca na fotografowanie ...

Twój dzień wakacyjny.
Wstaję o pierwszej bo poprzedniego dnia nie spałam do trzeciej, potem do kogoś idę, a jak nie idę to zostaję w domu z laptopem/książką i świnką morską. Jestem z siebie dumna.

Co robisz jak jedziesz gdzieś daleko.
Mogę to przetrwać jedyne z słuchawkami na uszach :3

Jaką masz tapetę na telefonie?
Aktualnie zloty napis JOY  na różowym tle.

Ile masz prawdziwych przyjaciółek?
Mam nadzieję, że przynajmniej jedną mam :D :D :D
Mam za to parę koleżanek.

Ile wg ciebie powinny trwać wakacje?
6 miesięcy szkoły, 6 miesięcy wakacji. A potem społeczeństwo przygłupów ^^

Zbierasz na coś pieniądze? Na co?
Na kolonie ;)

Ile dostajesz kieszonkowego?
Nie dostaję kieszonkowego. Jak potrzebuję na coś pieniądze, to wtedy dostaję.

Masz chłopaka? Chciałabyś mieć?
Na razie nie mam i nie wiem kiedy się to zmieni.

Ulu emotka?
c(>.<c) 

Na ile procent lubisz swoje zwierzątko?
A da się lubić mniej niż na 100%?

Kim chcesz zostać w przyszłości(zawód)? 
Nie, proszę, nie!!! NIE WIEM!!!

Ulu wykonawca muzyki?
Póki co nie mam jednego ulubionego. Mam wiele lubianych :D







Czy to koniec? Tak, to koniec!

Więc w niecałe trzy godziny udało mi się to wszystko ogarnąć*klask,klask*

Doczekaliście się czegoś.

To cześć!







#cysiawracajprosimy

7 komentarzy:

  1. #cysiawracajprosimy ♥
    Jesteś, jesteś, jesteś! A już myślałam, że moja "blogowa muza" odeszła na zawsze... By to uczcić, zbuduję Ci z emotek kawałek cista, z okazji... dawnych urodzin i że jesteś z powrotem!
    Moje wypieki jakieś doskonałe nie są, ale doceń, proszę.

    ,,,,,,,,,,,,,,,,
    / \
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ///////////\\\\\\\\\\\\\\\
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ..................................

    Taa, nie mam ręki do wypieków... Ale spróbuj, ok? :)
    Ja bym tak bardzo chciała, byś pisała częściej, uwierz mi, ja Cię UWIELBIAM i nie wyobrażam sobie życia bez Twoich postów (jak na razie)... Jeśli mogłabyś jeszcze coś w tym tygodniu napisać, było by super!
    Sądzę, że warto było zrobić to Q&A, czasem fajnie jest poczytać o osobie, od której od dawna nic się nie słyszało - ja tak bardzo chcę te simsy!!!!!!!!1!!!!!
    Ogólnie to pozdrawiam, możesz do mnie zerknąć :)
    Miłych wakacji!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciasto tak ładnie się prezentowało w wersji roboczej, a teraz... plama z lukru. :/

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi ;)
      Pozdro ^^

      Usuń
  2. Super gify wstawiłaś, najlepszy ten z kotkiem. :D Gra "Subway Surfers" wymiata! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję za miłe słowa <3
      Twój blog znajduje się u mnie w zakładce "To co czytam" :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi, czekam na następny post :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń