wtorek, 5 lipca 2016

Anime! #1 ~Noragami♥

Ohayo!♥

Z racji tego,że rozpoczęłam niedawno swoją pierwszą przygodę z anime,chciałabym zdać Wam relacje z tego,co konkretnie obejrzałam♥
A moją pierwszą miłością i tematem,jakiemu dziś się przyjrzymy będzie Noragami!

So,let's go! =^.^=



Tak więc może zaczniemy od przedstawienia bohaterów.Ten gostek na górze to Yato/Yatuśśś.
Taki menel co jest bogiem i chodzi w dresach.Ale go lubię.
To pomniejszy bóg wojny.Za każde życzenie pobiera 5 jenów,chociaż niekoniecznie je spełnia.
To on uczynił z Yukine świętą broń.Właściwie imię mu też nadał (Yuki----->Yukine)
Jego największym marzeniem jest własna świątynia,chociaż są na to raczej nikłe szanse.


To jest właśnie Yukine/Yukki. (<3333333333333333333333)
Moja ulubiona postać ;D
Jest to chłopczyk.
Mały,zboczony chłopczyk.
Yato uczynił z niego swoje shenki.
Jego typowym strojem jest czapka i bluza z jakiegoś śmieciowiska.Oczywiście nie nosi tego ze swojej winy.Po prostu bida w kraju.
 Nie będę spojerować co się z nim działo ^ ^


Ta pani z ogonem to Hiyori Iki.Po prostu Iki.
Skąd się wziął ten ogon?
Otóż ogon powstał wtedy,kiedy Hiyori uratowała Yato przed wypadkiem z ciężarówką.
Normalnie nie ma tego ogona,tylko czasami (zazwyczaj w najmniej dobrych momentach) dusza Iki oddziela się od ciałą,a wtedy wszyscy nazywają to napadem narkolepsji.
Bo zapada w coś w stylu śpiączki.Na jakiś czas.
Yato obiecał jej pomóc za 5 jenów,ale jakoś nie pali się do tego.


To jest Kofuku.
Jest ona boginią ubóstwa.
Jej święta broń nazywa się Kokki.
Lubi Yatuśśśia.
Hiyori to dla niej Hiyorin.
To raczej drugoplanowa postać,ale jak najbardziej warta uwagi.


Bishamon/Bisha.
Posiada dużo świętych broni,ale używa zaledwie połowy..
Ubiera się bardzo wątpiwie (czytaj: niestosownie,wyzywająco)
Jest ważną boginią wojny.
Martynek ją ceni.





Ale ja jestem głupia...teraz zauważyłam,że opisałam postacie,a nie opisałam fabuły xD
Już błąd naprawiony ;)

Anime tak naprawdę nie ma konkretnej fabuły,co jest trochę słabe.
No trudno.I tak je kocham.
Yato jako bóg musi stawić czoła tym wszystkim zjawom,w czym oczywiście pomaga mu Yukki.
 Hiyori zwykle mu towarzyszy,bo nie odpuści Yato tej sprawy z ogonem.
Dobrze,już więcej nie będę spojlerować :,)


Mam zrobić taką serię?Następnie planuję Kuroko no basket!♥
Tylko najpierw muszę je obejrzeć xD
Więc...
Byo!♥

では、またね




10 komentarzy:

  1. Nie oglądam Anime, ale staaaaaaaaasznie podoba mi się styl rysunku Anime ♥
    Z opisów mą faworytką jest Iki ⭐ Mrau... Odezwał się pewien kotek...
    Czekam na dalsze posty e stylu Anime! U mnie mogą być postacie! ⭐
    Pozdrowienia znad morza kieruje Emma ♥
    I radzę Ci zerknąć na chat, trochę nieładnych rzeczy tam jest..

    OdpowiedzUsuń
  2. Yatoooooooo <3 Oglądałaś oba sezony? :D ja tak ^^ Rób serie z anime, chętnie poczytam ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Polecam jeszcze Tokyo Ghoul, choć jest to dosyć kontrowersyjne anime

      Usuń
    2. Tokyo mam w planach,i tak!Obejrzałam też Noragami Aragoto <3
      Tylko nie chcę spojlerować xDDD

      Usuń
  3. NORAGAMI MAJ LUVV AWWW KOChAM YATO <33333333333333













    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Yato x Yukine huheuheuhehuehuehe, yaoistki wsznedzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. AWWWWWWW NORAGAMI IS MAJ LAJF. Uwielbiam Yato *-*
    A po nim jest Yukine.

    OdpowiedzUsuń
  5. Manga lepsza ;v

    OdpowiedzUsuń