niedziela, 6 grudnia 2015

Gify świąteczne♥ + informacje

Hey♥

Dzisiaj miał być post,którego się nie spodziewaliście...swiateczny-emotikon-ruchomy-obrazek-0001
Proszę,oto on

Jednak jest!:D
Zapisalam sobie ten post w wersji roboczej tak wiec teraz go publikuję i macie normalny post!:D



Od teraz możecie kopiować z mojego bloga co tylko chcecie :))
Mimo to i tak proszę o zostawienie mojej świnki morskiej w spokoju ^ ^
Ona sobie nie życzy kopiowania jej pyszczeła! xD

To w związku ze świętami ;)
 

A na końcu podam parę istotnych informacji

Więc łapcie tu fajne i urocze gifki świąteczne.



swiateczny-emotikon-ruchomy-obrazek-0021.


INFORMACJE:
Aktualnie (nie wiem na jak długo) nie będę mieć kompa.(nie pytajcie czm xD ) 
Ten post tak jak wcześniej powiedziałam...zapisalam go kiedyś i nie publikowałam:)i teraz mi się przydał:D
No bo głupio tak zaniedbywać bloga tylko jednym postem,w ktorym tylko coś gadam o tym że nie mam komputera;)

Pozdr serdeczne dla wszystkich moich wiernych czytelników,jestem Wam na prawdę wdzięczna...bez Was mój blog by nie istniał,a teraz mam...WOW,prawie 1900 wyświetleń!:D
Szykuje się special na 2000 ;D
Papatki!
Wasza Cysia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz