sobota, 26 marca 2016

Wielkanocny posteł♥

Hi!♥

W związku ze zbliżającym się Świętem Wielkiejnocy,przygotowałam na dzisiaj notkę chyloną ku temu tematowi :)
>Nie umiem pisać wstępów,tak więc wybaczcie za wszelkie niedogodności! XD<

Let's go! ^ ^

            Whimsical Easter Basket

To na sam początek ;)
Zrobiłam parę zdjęć Skoci w koszyku-wyszły według mnie przeuroczo!

Czo ja paczę?

Byłam dzisiaj ze święconką na 13.00.Zapewne wielu z Was poszło ok 10.00 ale nie ja,wybaczcie xD
Nie jestem rannym ptaszkiem,a przez weekend wolę się wyspać...
A wy już byliście?


Druga sprawa to to,co właściwie miałam w tym koszyczku xD Tak więc były to jajka(pisanki oczywiście ^ ^),baranek z cukru wraz z identycznie słodkim, małym króliczkiem,mała doniczka z rzeżuszką,trochę zieleni,mała solniczka wraz z małą pieprzniczką,kawałek kiełbaski (xD),małe bułeczki,parę czekoladowych jajuszek.
Uff! Powiedziałam wszystko! xD


Jeżeli Was to interesuje to mój koszyczek wyglądał tak:


>Hah,idealne miejsce na zdjęcie,nieprawdaż?<


>Głodna się zrobiłam...<

Ok,to na tyle z koszyczka.
A dalej?
Hmm...

Może to czas na życzenia? :D

Proszę bardzo!


>Ten królik xD <

Napiszcie,jak wy spędziliście Wielkanoc!
Kliknijcie reakcję,żebym wiedziała,co o niej myślicie!

P.S: I tak! U Roxy wyszedł post o uszach- CLICK!

Aha i jeszcze jedno-Za niedługo zmienię sobie nazwę na bloggerze na "Zenyattę" ★
Od niedawna bardzo podoba mi się ta nazwa ^.^

Bay!
Świąteczna♥Cysia

16 komentarzy:

  1. Też życzę Ci najlepszego z okazji świąt :)
    Oj, to dzisiaj się ze święconką chodzi X"D ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam ze święconką na 12.00. ;-)
    U mnie w koszyczku nie było barana, ale za to był tam kurczak. XD
    Zdjęcie Skotki tak sweet wyszło....
    Awwwwwwww! <3
    Co do nazwy bloga: lepszy Motek Kotka! :-)
    Życzę Ci najlepszej Wielkanocy pod Układem Słonecznym!
    Pozderki i bardzo Cię proszę, odwiedź moje dwa inne blogi, oki!
    Pa!
    Easter Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniam nazwy bloga tylko swoją nazwę! xD
      Zamiastą Cyii Cherry Czereśniowej będzie krótko-Zenyatta :D

      Usuń
    2. Nie do końca przeczytałam....
      Ale wolę Cie jako Cysię Cherry Czeresniową. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wesołego jajka! Widzę, że nie tylko ja ubóstwiam Zen ;) Zdjęcia są faktycznie urocze, a co do święcenia, to ty mi tu nie mów, że późno byłaś. Ja dopiero o 15 XD
    Czeko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oooo,ktoś nowy ? :D
      Wesołych świąt i witaj u mnie ;33

      Usuń
    2. aaaa,nie nowy a nowa nazwa ;333 xD

      Usuń
  5. Masz przesłodkiego podopiecznego :D
    Bardzo ładnie urządziłaś koszyczek,tak z głową :)
    Wesołego Alleluja!!!
    POZDRAWIAM!!!!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek cudny ❤
    Zenyatta to klacz wyścigowa *o*
    Skociak śliczny :D
    Pozderki
    Roxy ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!!
    Jestem "względnie nowa" na twoim blogu, dlatego nie jestem zapoznana z wcześniejszymi wpisami. Mam jednak dla ciebie pytania do Q&A. Nie mam pojęcie gdzie mam je napisać dlatego piszę jej w komentarzach pod tym postem.
    * Twoja najulubieńsza postać z HP to?
    * Czy czytałaś książkę "Girl Online"?
    * Słuchasz nightcorów? Z tego co słyszę to tak, więc jak je znalazłaś, bo nie wyglądasz na osobę która ogląda anime.
    * Jaki jest twój wymarzony zawód w przyszłości?
    * Wolisz covery czy oryginały piosenek? Przykłady.
    * Grasz w jakieś gry online?
    * Gdybyś mogła zamieszkać w jakimś fantastycznym miejscu z książki to co by to było: Instytut Nocnych Łowców? Obóz Herosów lub Jupiter? Araluen? Illéi? (Nie wliczam Hogwartu, bo twoja odpowiedź byłaby do przewidzenia -.-
    * Myślałaś o zamieszczeniu na twoim blogu opowiadań lub FanFiction o dalszych losach bohaterów jakiegoś filmu lub książki (np. HP)?
    * Lubisz śpiewać/tańczyć?
    * Czy miałaś lub masz chłopaka?
    * Czy jest koncert, na który koniecznie chciałabyś pojechać?
    * Grasz na jakimś instrumencie?

    Dziękuje za uwagę :P. Jeżeli na jakieś pytania już odpowiadałaś po prostu je zignoruj. Powodzenia w dalszym pisaniu i smacznego jajka :D.
    Wielki powrót
    ~ Amberly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm,czy ja Cb czasem nie znam? (Znam,znam ^ ^ )

      Usuń
    2. Amberly :D
      Wiem kiem jesteś! :D

      Usuń
    3. Odpowiem Ci tutaj,bo byłby za duży chaos w Q&A xD

      1.No Harry xD
      2.Ty wiesz ,że czytałam :D
      3.Hahhaa,też wiesz (no od ciebie chyba,nie? xD )
      4.Fotograf? xD
      5.Wolę piosenki w wersji Nightcore od oryginałów c;
      6.Na tę chwilę nie xD Ale czasem wchodzę na Howrse.
      7.Nwm xD
      8.Jeszcze nie.
      9.Tak! Śpiewać ^ ^
      10.Jeszcze nie c;
      11.Nie.
      12,.Na flecie na muyzce xD
      13.Wiem,ze to ty kliknęłaś " -.- " :D :D D:]

      Fajnie ,że wpadłaś Martyno! :D

      Usuń
  8. Fajny posteł :)
    Zenyatta-fajne :)Ale i tak wolę Cię jako Cysię ;)
    Zapraszam do mnie-Candy
    Pzdr
    Zozikowa

    OdpowiedzUsuń