sobota, 26 grudnia 2015

Moje prezenty świąteczne♥Q&A?

Heej♥

Przedstawiam Wam moje prezenty świąteczne♥
Przepraszam,że taq późno,ale po prostu,no,brak czasu :c
A na końcu more information! c:


Oriflame-Tender Care-Gift Box ^.^
Jest to cudo,według mnie *.*

Oczywiśnie to produkty do ust-to głównie na nie postawiłam w tym roku ^.^
Zapachy mają fenomenalne!
Aplikacja jest jednak nieco utrudniona,zważywszy na kształt beczułek.
Ale ja jakoś lubię w tym grzebać paluchem xd


Wygląd pudełeczka

4 balsamy do ust

Zapachy(od lewej) : wanilia,carmel,kokos,wiśnia

Po otworzeniu :3

 To pudełeczko,na pozór niepozorne (xD) Kryje w sobie wiele obfitości.
To zestawik przyborów do rysowania węglem c;


Wygląd otwartego zestawu :3

Od prawej:Dwa ołówki(HB i B),ciężki grafitowy ołówek,to białe(xD) jest do rozmazywania węgla,strugawka, papier ścierny do węgla,gumka chlebowa i zwykła.

Od lewej:4 ołówki,z czego połowa to normal,reszta to light,gruby czarny węgiel,dwa węgle czarne i brązowe,pudełeczko cienkich czarnych węgielków.
 Świeczki-Trzy,bardzo ładnie pachną ^.^
Wygląd świeczuszek

Świeczki w casłej swej świeczkowej okazałości *.*
 

Książki!!! *.*
To coś co kocham<3
Dostałam dwie,czego jedna była moim największym książkowym marzeniem ^.^
A jest to Girl Online.Już dawno planowałam zakup,ale nie było czasu -.- 
Zaczęłam czytać i przeczytałam jedną trzecią xd
Polecam!
 
Druba to Czekolada z Chili.
O tej nie słyszałam nigdy nic xD
Wygląda taq:
 
Następnie kalendarz.
Nazywa się Kolorowy Rok i jest świetny!
Jest w nim dużo stron z pięknymi,z ogromną ilością detali,stron przeznaczonych do kolorowania *.*
Planuję kiedyś zakupić Tajemny Ogród,tam to dopiero można się wyszaleć barwami...

Jedna ze stron c: Piękne!
 
Świeczki.
Kolejne xD
Jabłuszkowe,bo jak już wiecie(albo i nie wiecie xd) jestem maniaczką zielonych jabłuszek :3
 
Lip smacery ^.^
O smaku lizaków Chupa Chups:jabłko i arbuz.Pachną i smakują zupełnie jak te lizaki! Polecam ^.^

Tak wyglądają po otworzeniu
  
Portfelik ^.^
Taki,prosty,ale bardzo ładny!

Po otwarciu ;) Kratka~!
 
Breloczek konik *.*

#maniaczka horsików <3
 
Znowu koń xd
To pendrive :D

Pendrive ;))
 
Biżuteria ^.^
Co tam bd mówić,zobaczcie sobie! c:
Zegarek-bransoletka *.*

Gumeczka do włosów

Kojena ;)

I taki zegarek *.*CUDO!


Ok.To na tyle c;

Aha i jeszcze informacja;
Dostałam parę pytań w zakładce O mnie ,jak ktoś chce to może jakieś jeszcze dopisać,chodzi o te dotyczące MNiE,np.Jak lubię się ubierać,ile mam lat itp (Tam,tutaj w komentarzu lub w czacie na dole bloga.Ostatnia opcja nie wymaga logowania! ) i zrobię Q&A ! :D
Co wy na to? ^.^

Papasie i wesołych świąt życzy
Cysia♥

7 komentarzy:

  1. Super. Pendrive jest bardzo pomysłowy. Śliczne to wszystko ^^ Sporo. Hmmm... Mam takie dwie książki (mandale a druga to zwierzęta). Uwielbiam to ^^ Pozdrawiam i zapraszam na cz. 1 opowiadania Nutelli. Ja jestem w trakcie przepisywania z zeszytu na bloggera xDD PS: Jakiej firmy jest zegarek? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak szczerze to ... nwm :c
    Pozdrawiam,wpane na pewno i do Cb i do Nutelli ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny pendrive! Serio, super! Łał, ale profesjonalny zestaw do rysowania.... Zazdroszczę Ci... A po za tym superowe prezenty! B-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam książkę jest świetna. Laurie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ^^ końskie najlepsze :D pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Laurie~Mam nową czytelniczkę! <3
    Dziękuję za komentarz!
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń