wtorek, 22 grudnia 2015

Muzyka+filmik




*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



Drugi pościk dzisiaj (:
Zauważyliście nowo dodany odtwarzacz muzyki na górze bloga? ^.^ ♪ ♫ ♬
Na razie mało tych przebojów,ale obiecuję,że kiedyś dodam więcej.

Oł,teraz tak paczam i co widzę?. . .
Otóż ponad 2400 wyświetleń :D
W dwa czy tam trzy dni przybyło mi z 300 ;D
Cieszam się :D
Mniejsza o to . . .

Patrzcie na to! *.* Niesamowite! I urocze<3!

Jak coś to nie filmik mojego autorstwa c;
Przesłać Wam kiedyś jeszcze coś? c:




Co by Wam tu jeszcze powiedzieć/pokazać . . .
 Aha!
Może ,,rozkład dodawania postów" (xD)
Będziecie wiedzieć,kiedy wyczekiwać kolejnej bezsensownej notki. . .  c:

Taq więc:

                              ROZKŁAD DODAWANIA POSTÓW CYSI NA OKRES FERII ŚWIĄTECZNYCH (ale uroczyście xD)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Posty będą dodawane przeciętnie i najczęściej ok godzin popołudniowych,czyli 13.00,14.00 i może czasem 15.00.Jeżeli najdzie mnie ochota to w godzinach wieczornych (17.00-20.00) może coś być xd
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I to by było na tyle z rozkładu xD (sorki za wzmożoną ilość emotek w stylu ,,xD",ale po prostu samą siebie rozwalam na łopatki. . . xd

  

Ok,no to ariwederczi!Do jutra! ^.^

♥Cysia♥




4 komentarze:

  1. Super! Bd wpadać ! Tez musze jakis plan zrobić bo ostatnio moja organizacja nie jest przewybitna xD pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^.^

    Pozdrowionkka również!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę regularnie wpadać!
    P. S. Na Google plus udostępniłam twój blog. ;-)

    OdpowiedzUsuń