poniedziałek, 21 grudnia 2015

Skoteczka+kalendarzyk : )

                                                                                .*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Jeszcze jeden post dzisiaj?
No któż by pomyślał..
a jednak ^.^

Właśnie robiłam sesyjkę ze świniaszkiem♥,zachęcam do obejrzenia!

Przy choineczce ^ . ^


Burp <3
Co się tak paczacie? :3
 
Awww...so cute♥


Hahh,trochę jak jakiś biskup xd
I gdzie się podziała ta czapeczka?...


No,choinka ptrzystrojona....Tylko świąt brakuje!
Mikołaj gatunku Skociak ^ ^


*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

Ehh...rozwija nam się tu talent prawdziwej modelki!

Przejdźmy dalej.

Kupiłam sobie przedwczoraj taki oryginalny kalendarzyk z kotkami *.*
Cudo według mnie *.*

Mam właśnie w planach korzystać  z takich kalendarzy,to mi ułatwi choć trochę życie xD


    .*.*.*.*.*.*.*.*.*

Pozdrowionka śle
Wasza Cysia♥

       

7 komentarzy:

  1. Też postanowiłam kupic taki kalendarzyk ;) ja mam akurat czarny i może go czymś ozdobie ;D słodka świnka ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ale słodki! ♡♡♡ Awww.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kto?Kalendarzyk czy Błyskotka? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog *-* Znaczne go czytac ! A tam po za tym masz slixzne zwierzątko ;* Ery zabłendy, lecz jestem na tablexie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww,dziękuję<3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń