piątek, 22 stycznia 2016

Śnieg! razem z Roxy ♥ + wizyta u Najki♥

Hey♥

Na samym początku pragnę Was przeprosić,że nie dodaję postów regularnie,chociaż są ferie :c
Bo albo brak pomysłów,albo...
no właśnie,leń.

Spotkałam się dzisiaj z moją dobrą koleżanką Dominiką.
Może znacie ją z bloga Schleich Roxy? :D
W każdym bądź razie byłam z nią dzisiaj i porobiłyśmy fotki śniegu ^.^
Które,możecie teraz sobie obejrzeć ^ ^






I ta piękna paczka po papierosach po lewej stronie krzaczka xD


Hehs...

Wszystkie te zdjęcia są robione przed moim blokiem ^ ^





Ośnieżona ławeczka :3



Oraz rząd krzaków xd



Wprost cudowne drzewa.... xd


Ważne,że śnieg jest  ;)





Dowód na to,że nie byłam sama :D


Słabo widać,ale to Roxy osobiście złożyła na śniegu podpis (hmmm,swój autograf! xD )



A to mój ^ ^

I ten pamiętny palec na dole xD

Jutro jeszcze raz spotykamy się,może też szczelimy jakieś fotki ;D


 

Na koniec....

Byłam wczoraj u Mercy♥ i zrobiłam parę fotek jej yorczka Leonka (Leonetta *.* )



Są poprzerabiane ^.^



Jeszcze parę słów...

Już chyba ponad 4500 wyświetleń...
a nadal nie ma speciala na 4000! :c
Bo nie mam pomysłu ;c
Doradźcie!
Jakiś TAG?Zdjęcia?Recenzja czegoś?
Dajcie swoje pomysły w komentarzu! c:

A po drugie pod Q&A #5 napisał jakiś Anonimowy...
Jego słowa to ,,Naprawdę tak bardzo nienawidzisz starej klasy?Uraziło mnie to :/ "
Obawiam się,że mojego bloga wytropił ktoś z dawnej klasy... ;o
Odpisałam mu...
Kto chce,może zajrzeć pod ten post i zobaczyć.

Chyba zaczynają się kłopoty...
W tej sprawie koniecznie doradźcie! :c
Możecie mu też coś odpisać,ale nie nalegam (żeby się przestraszył xD )
Jestem ciekawa kto to taki...

Bay i pomóżcie!

Cysia♥

4 komentarze:

  1. Nasze zdj :D nie mam pojęcia kto to napisał... trzeba to wywęszyć xD pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! ;D
    Co do speciału: recenzja książki, filmu czy nowego balsamu do ust będzie tu na pewno mile widziana.
    Ale zdjęcia to też coś! **
    Yorczek sweet, przerób oryginalne jak nie wiem co. ^^
    Co do komentarza pod postem 5 Q&A: Nie każdy ma takie samo zdanie... Ważne jest Twoje i opinia. Nie przejmuj się tym, ale wiem, jaki to ucisk, jeżeli ktoś mówi Ci takie rzeczy...
    Powinnaś sama się nad tym zastanowić. ;)
    To nie był rozkaz, tylko propozycja i (ewentualne) rozwiązanie. ;D

    Mam nadzieję, że odpiszesz mi na ten komentarz. ;D
    Pozdrawiam Cię cieplutko! **
    Art ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Przeglądając komentarze na mojej stronie zauważyłam, że nie przybyłam jeszcze do Ciebie, aby zerknąć na Twój blog. :D Także jestem!
    Jest tu naprawdę bardzo fajnie i obserwuję!
    Pozdrawiam,
    !Ala!
    PS Jeśli chciałabyś, abym powróciła do bloga zapraszam na !Meow! i zachęcam do oddania głosu w ankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń