sobota, 28 maja 2016

Pusheen?!

 

#powitaniezerżnięteod♥kuukai♥

Nie pytajcie,dlaczego zrobiłam dwa posty dziennie XD

 
  

Zauważyłam,że na czacie Ania poprosiła mnie o coś o tych słodkich kotkach zwanych Pusheenami.(albo Puszenami...ej,zaraz,zaraz...Puszen jest tylko jeden!)
Tak więc postanowiłam poszukać jakiś fajnych obrazeczków z tym kotkiem w roli głównej.
Oto,co znalazłam:



 
  
 
  

 

Na tyle zafascynowaliście mnie tym tematem,że postanowiłam rozpocząć... 
SEZON NA PUSHEENA!
TAK,TAK!
Na czym będzie polegał?
...
Otóż na końcu każdej notki będzie jeden obrazem z tym uroczym kotkiem.Tak po prostu.
Nie wiem,ile będzie trwał ten sezon.
YOLO
XD

No to...
Pa,pa! ^ ^
Cysia♥Zenn

7 komentarzy:

  1. Fajny napis poczatkowy,hehe
    Tesknilam *^*
    Mam jedna bluzke z tym kotem, aww乁( ˙ ω˙乁)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ;)
    Słodkie kotki <3
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, Pusheenki ^^ Mam piżamę i dwie bluzki W pusheeny B) Wiesz że, Pusheen ma własnego bloga? ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo,czy aby nie jesteś tu po raz pierwszy? :D
      Witaj! :D

      Usuń
    2. Jestem już od jakiegoś czasu, tylko zmieniłam drugi człon nazwy :p

      Usuń
  4. Jeju, ale z nich słodziaki! ♥♥♥
    Pobrałam sobie to różowe disco! :3
    Bardzo dobrze prowadzony blog, polecę go na 100%!
    Polecam Ci przeczytać 1 notkę na moim blogasku, byś się dowiedziała kim naprawdę jestem! :)
    Pozdrawiam!
    Emma...ekhm.. Mireille ♥

    OdpowiedzUsuń