czwartek, 22 grudnia 2016

Czy dzielicie się opłatkiem ze wszystkimi?

Miałam dziś  wigilijkę klasową i nie chciałam dzielić się z całą klasą.
Ale kiedy zostało mi te parę osób "niepodzielonych" no to podeszłam do wszystkich.
Jakoś tak po prostu....
Ciężko składa się życzenia osobom, których się dobrze nie zna albo nie lubi.
A wy?
Dzielicie się pomimo tego ze wszystkimi?
A najgorsze jest, jak mocno daję do zrozumienia jednej osobie, że nie mam zamiaru się z nią dzielić a ta i tak podejdzie ._. ...

 Znalezione obrazy dla zapytania wigilijka klasowa demotywatory

4 komentarze:

  1. Ja od poniedziałku jestem chora, więc ominął mnie "zaszczyt" składanie życzeń mojej uroczej klasie. Nie przepadam za klasową wigilią, bo zawsze jest dosyć sztucznie. Wszyscy życzą sobie to w taki sposób, jakby mieli zaraz zamordować tą osobę x)
    Pozdrawiam ~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku moja wigilia klasowa to bardziej 'prywatka od 18 lat' - była pizza, chłopcy robili potajemnie dziewczynom zdjęcia, ogólnie to się niby nazywa wigilią klasową. Były jakieś tam słodycze, soki.. nawet cola się znalazła.
    Jest wiele osób, którym złożyłam życzenia, ale co do chłopaków.. Wesołego Halloween.
    No tak, najmądrzejszy niby chłopak z klasy życzył mi dzisiaj 'wesołego Halloween'.
    Hah, u nie wygląda, jakbym naprawdę go codziennie obchodziła :)
    Ale najważniejsze jest to, że moja choinka już prawie ubrana, prezenty (w większości) kupione :) Życzę Tobie miłych i wesołych świąt :)
    Wpadniesz do mnie? :D Miłego dnia :)
    Helenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak nie do końca, jest pare delikfwentów których omijam szerokim łukiem, bo na codzień taczej padają na mnie określenia z ich strony typu "rak", "niedorozwinięta" itp. :p Szczerze, mam ich w głębokim poważaniu.
    Nie lubię też tej sztuczności, niby wszyscy się w ten dzień lubią i tak dalej..
    Wesołych świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielę się ze wszystkimi ! No ale jakoś tak niezręcznie !
    Na początku nie chciałam, ale no cóż sami do mnie podeszli i tak jakoś wyszło !
    Pozdrawiam!
    Wpadnij na bloga bo dawno cię nie było !
    LovelyBooks23

    OdpowiedzUsuń