środa, 12 kwietnia 2017

Początek oczekiwania? Wtorek!


Ojj, tak...

Chcę robić notki na blogu codziennie do niedzieli :D Zobaczymy, czy się uda... xd

Pempek to taka poczciwina- zabrałam ją dzisiaj na kocu do innego pokoju i przy niej siedziałam. Nie ruszała się nawet xD Mogłam jej główkę odwrócić, a ta zostawała w takiej pozycji, jak ją ustawiłam :D Całkiem zabawnie to wyglądało.
I tylko grucha, kiedy ją głaszczę :3

Egh, egh *kaszel*, ciekawe co jeszcze wypada w Niedzielę oprócz Wielkanocy...
Ci, co się dobrze orientują, wiedzą, że jest wtedy 16 kwietnia.
Ci, co mnie dobrze znają, będą wiedzieć kiedy mam urodziny.

I BUUUUM!

Już wiecie co wtedy jest :D



Siedzę sobie z kocem bo mi zimno. Mam bluzkę na krótki rękaw i niespecjalnie chce mi się przebierać xd


No, ja nie wiem czy was zadowalają takie posty, zwłaszcza, że są raz na ruski rok.
Może część z was wie jak to jest w gimnazjum ;-;
Ci niech podniosą ręce!....


Doskonale... a teraz niech podniosą rękę ci, którzy nie wiedzą jeszcze, jak tam jest!

...

Buhahahaha, i nigdy się nie dowiecie! (... ;-; ... )  Jaka ja zabawna, hahaha...ha....




W każdym razie, bądź co bądź ( Wiecie, że nie wolno tego łączyć i mówić "w każdym bądź razie"? To błąd! Uczę i  bawię ... )


Ok, więc pogadaliśmy.

Papatki?...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz