sobota, 19 grudnia 2015

Coraz bliżej święta...

Heyy♥

To już druga nocia dzisiaj.Pierwsza była specjalem,tak więc..
Teraz może taka normalna :D

Mam dla Was propozycje ozdobienia bloga świątecznie oraz świąteczne gify ☻

Let's go! ^.^






1.To śnieg na Waszą stronę.Na stronie 404bajery.pl macie do dyspozycji pokaźną kolekcję śnieżynek. Są to:,,,,,oraz.

Oto link do tej strony  http://404bajery.pl/snieg-na-bloga.php

UWAGA:te śniegi  nie były przeze mnie testowane,ale testowałam wiele śniegów,z których większość nie śnieżyła na cały blog -.- Nie pytajcie mnie o mój śnieg,który aktualnie sypie na blogu...ściągnęłam go z jakiejś strony,której nazwy nie pamiętam :c

 

2.A teraz gify,które chyba wszyscy lubią☻

      






3. Oto duże gify,coś na wzór kartki ^ ^


kartka-na-boze-narodzenie-ruchomy-obrazek-0005
kartka-na-boze-narodzenie-ruchomy-obrazek-0087kartka-na-boze-narodzenie-ruchomy-obrazek-0023       kartka-na-boze-narodzenie-ruchomy-obrazek-0094






4. Świąteczne życzenia♥

Sianka pod obrusem, barszczu z uszkami,
karpia co nie ma ości,
a w Nowym roku samych obfitości!
Niech pierwsza gwiazdka, która spogląda
na nas z nieba, przyniosła Wam
marzeń spełnienie i szczęścia – tyle, ile potrzeba!

----------------------------------------------------------------
Niewiele Ci na święta życzę,
a to czego życzę z łatwością policzę:
Trochę jedzenia, mało sprzątania
i jak najwięcej – odpoczywania.
Istota wszak tkwi nie w ilości,
ale w intencji i jakości!
--------------------------------------------------------------
Jak śnieg mocno zimą prószy,
jak mróz mocno szczypie w uszy,
tak ja mocno pragnę tego,
by Mikołaj dopiął swego!
Aby pod choinką było
wszystko to, co Ci się wyśniło!
-----------------------------------------------------------
   

To do następnego posta!

Wasza świąteczna Cysia♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz