sobota, 19 grudnia 2015

SPECIAL-30 faktów o mnie

Heyy♥

Oto zapowiedziany special :D
Mam nadzieję,że Wam się spodoba :)

A, i jeszcze mała informacja---> --->

Za niedługo ferie,taq? ^ ^
No, a co się z tym wiąże?...
Oczywiście więcej postów :D

Aha i jeszcze jedno;
Wielu z Was pisze mi w komentarzach,że blog ma niewidoczną czcionkę...
Niedawno rozgryzłam o co Wam chodzi ;) (bo do tej pory nie wiedziałam xD)
Otóż w wersji Bloggera na telefon faktycznie nie widać... ;o bo jest biała czcionka na jasno różowym tle...
Nwm jak to zmienić,przepraszam :<
Ale na komputerze widać doskonale,więc jeżeli nie czytaacie mojego bloga na komputerze stacjonarnym czy na laptopie,koniecznie czytajcie w ten sposób :)
Jak dowiem się,jak to zmienić,to od razu to uczynię :))

                            30 faktów o mnie






1.Mam obsesję na punkcie kakauka *.*
2.Wręcz kooocham Święta <3
3.Mam bzika na punkcie emotek *.* ^.^ c:
4.Noszę kolczyki
4.ŻelkoŻerca ^ ^
5.Uwielbiam serial ,,Szkoła"
6.Kocham odwiedzać znajomych♥
7.Wręcz przepadam za swoim kubkiem z sówkami xd (pokazać go kiedyś? ^ ^ )
8.Piszę książki... :) i to kocham;
9.Kocham śpiewać*.*
10.Kocham świat muzyki♥♥
11.Lubię porządek i ład c:
12.Moją ulubioną cyferką jest ,,5" ^ ^
13.Nienawidzę fizyki i historii >.<
14.Nienawidzę się uczyć
15.Moimi ulubionymi kolorami są biały,czarny i miętowy♥
16.Kocham nosić łańcuszki na szyi i nie rozstaję się z nimi :))
17.Kocham słodkie rzeczy ^.^
18.Lubię bardzo język angielski☺
19.Moim hobby jest czytanie
20.Kocham shopping *.*
21.Chipsy ^ ^
22.Kocham konie,świnki morskie i psy♥♥♥
23.W przyszłości planuję mieć yorczka^.^
24.Chciałabym mieszkać w domu prywatnym
25.Chciałabym mieć zasłony makarony w pokoju :D
26.Marzę o tym,aby doba była dłuższa ;o
27.Często dostaję głupawki xd
28.Noszę okulary
29.Uwielbiam drzewa<3
30.Kocham pisać swojego bloga :))

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne. Ja też piszę książki i też to kocham. Też kocham słodkie rzeczy. P. S Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń