niedziela, 3 stycznia 2016

# 0? Crazyness ->Nowa seria na blogu!

♥Hey♥

Postanowiłam zrobić coś ciekawego na moim blogasku ;-;
Więc wymyśliłam serię o nazwie Crazyness.
Czemu tak a nie inaczej?
Sama nie wiem xD
Jest ona numeru #0 , gdyż nie wiem,czy chcielibyście takie coś ;x
 Udzielicie się w komentarzu?...

No dobrze.Czas zacząć ;D

1)Na początek filmik,jak zrobić coś małego.(Nie mojego autorstwa!)
Chyba spodobały Wam się te filmiki :3


2) Nutka ♪ ♫ ♬ ♩  ---> 
Guy Sebastian- Like a drum


3) Blog!
Polecam Wam blog Roxy Schleich :)
To blog o figurkach koni: schleich/breyer/CollectA oraz innych :)

Na razie to tyle :)
Jeżeli chcecie tą serię,napiszcie,co do niej dodać c:
Będę ją robić raz na tydzień,w piątki ;D

Do zobaczonka!
Cysia♥

10 komentarzy:

  1. Tez lubię blog Roxy Schlaich! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria całkiem fajna, więc kontynuuj!
    Te małe buteleczki są genialne ;)
    A co do bloga Roxy to też czytam ^.^
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie się masz.. ;D Chyba tylko ja z klasy pisze bloga i muszę namawiać, żeby na niego weszły... Prawie nikt nie wchodzi... ;c

      Usuń
    2. Ja osobom z mojej byłej klasy nic o nim nie powiem,a z aktualnej wiedzą trzy osoby :)

      Usuń
    3. Ja też mam Kol z reala która prowadzi bloga-
      stadnina-horsesamory.blogspot.com
      Serdecznie zapraszam

      Usuń
  4. Ciekawa seria zrób więcej kategorii będzie ciekawiej ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne buteleczki! Po prostu fajowe! P. S. Lovciam your blogaska! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria bardzo fajne się zapowiada. Czekam na kolejny post i pozdrawiam!
    Pusheen

    OdpowiedzUsuń