niedziela, 3 stycznia 2016

#TMI (too many informations) ->BLOG

Hey♥

W tym poście postanowiłam podać Wam szczegółowe dane bloga,bo niektórych mogą one interesować ;d

Tak więc...

1.Kiedy powstał blog?! ;-;

Blog powstał w 2015 roku,21 sierpnia.
Nie ma pierwszego posta o tej dacie,gdyż go usunęłam,tylko już nie pamiętam dlaczego.
Przez to pierwszy post nie nosi tytułu Nowa na blogu/hej/witam/nowy blog itp,tylko ,,Moje najlepsze fotki ^ ^ " ;-;

Żenada,nie? ;-;
Wiem ;-;

2.Dlaczego powstał ten blog?! ;-;

Blog powstał,BO TAK.
A tak naprawdę,to po prostu od dawna ciągnęło mnie do zrobienia bloga.I nawet kiedyś jakiś miałam,tylko już nie pamiętam jego nazwy.Nawet nie miał żadnych postów,bo prostu nie umiałam tego obslugiwać xD

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Ten post jest taki krótki i pewnie nie będzie pod nim ani jednego komentarza ;-;
Ale i tak go postanowiłam zrobić ;-;

Cysia♥

4 komentarze:

  1. Ty bez komentarzy, to nie Cysia! ;D Oczywiście, że skomentuję! ;))) Ja tez kiedyś miałam bloga, nie dawałam postów, bo go nie potrafiłam obsługiwać... Takie jest życie. ;D P. S. Więcej takich faktów proszę! ;D
    Pisze ten komentarz, bo udało mi si (cudem) dorwać komputer! ;) Nie wiem, czy dam post... ;c

    OdpowiedzUsuń