niedziela, 10 stycznia 2016

5# Q&A

Hey♥

Tak,uznałam,że jesteście zbyt wysoką jednostką,aby dać Wam tylko jednego,pięciolinijkowego posta na tydzień c:
Tak więc daję Wam go,bo dostałam 45 (?! O.O :D ) pytań,więc do dzieła!

Art Challenge:

1) Chodzisz do kina? Jeżeli tak, na co się chcesz wybrać?
Tak ,chodzę,ale chwilowo nie mam niczego na celu :)
2) Czego nie lubisz jeść?
Na chwilę obecną to sama nie wiem xD
Chyba gulaszu >.< Błe...
3) Jakie najbardziej chciałabyś mieć zwierzę?
Pieska rasy york ^.^
Ale swoją świnkę kocham najbardziej na świecie <3
4) Który blog lubisz najbardziej (szczerze)
Szczerze?
Najczęściej wchodzę na bloga Twojego i Roxy Schleich,więc chyba te dwa :D
5) Co najbardziej lubisz rysować?
Rzeczy w stylu kawaii :3
6) Często nudzisz się na lekcjach?
Tak,najczęściej na fizyce >.<
7) Jaka rasę kota naj lubisz?
Ragdoll♥
8) Na co zwracasz najczęściej sobie uwagę?
Że śmieję się jakbym coś brała xD
9) Lubisz czytać?
 #KsiążkoŻerca
10) Lubisz biżuterię? Jeżeli tak, to jaką?
Bransoletki noszę najczęściej ^ ^
Takie łańcuszkowe najbardziej cenię ;3
11) Co lubisz w szkole?
Przerwy xd
12) Ubierasz się modnie?
Myślę,że tak,mam dobry gust ;d
13) Co robiłaś 15 minut temu?
Spałam.Tak,szczerze.
Albo jadłam śniadanie?...Nie pamiętam xD
14) Co zamierzasz robić za 3 miesiące?
Żyć c; I obchodzę swoje czternaste urodziny ^ ^
15) Byłaś w Dream Parku w Ochabach? Jeżeli tak, to co Ci się tam spodobało?
Nie byłam,ba,nie słyszałam o tym parku xd
16) Ilu masz przyjaciół?
Jedną przyjaciółkę,ale prawdziwą (Pozdrowionka,Mercy!♥)
17) Czasami chce Ci się wyładować całą złość na kogoś?
Tak ;c
18) Obraziłaś kiedyś przyjaciółkę?
Aktualną przyjaciółkę nie c:
Z byłą przyjaciółką to bardziej żartowałyśmy z nas c:
19) Ile masz w planach zrobić Q&A?
Tyle,ile będzie trzeba ^ ^
A na pewno dużo będzie trzeba :D
20) Marzy Ci się być kimś sławnym? Jeżeli tak, to dlaczego?
Raczej nie marzy mi się to *-*

Laurie Blogg :

 1.Czego się boisz?
Ciemności,w sensie,kiedy leżę w łóżku i mam spać,to słyszę czasem dziwne dźwięki i boję się :C
A po 19.00 w życiu nie wyszłabym z domu *^*
2. Miałaś kiedyś bloga?
Tak,ale nie umiałam go prowadzić.Może jeszcze jest gdzieś w internetach,ale nazwy nie pamiętam...
3. Masz 2 imię? Jakie?
Nie mam,a chciałabym *^*
4. Kolor ścian w pokoju?
Na razie biały -.-
Chciałabym miętowe :c
5. Masz "Zniszcz ten dziennik" itp.? Masz coś z tej serii?
Mam ,,Zniszcz ten dziennik" oraz ,,To nie Książkę"
6. Ulubione gry (planszowe)?
Nie mam,bo raczej nie grywam :c
7. Co sądzisz o ludziach nietolerancyjnych?
Powinni być bardziej tolerancyjni xD
8. Co oglądasz na YT?
Gameplay'e , vlogi ,proadniki i youtoberów typu Blow *.*
9. Lubisz żelki?
#ŻelkoŻerca
10. Używasz perfum?
Nie, a chciałabym *^*
11. Kiedy masz imieniny?
20 kwietnia,czyli 4 dni po urodzinach ;o
12. Lubisz swoją klasę?
Aktualną klasę kocham♥,byłej nienawidzę...
13. Lubisz swoich nauczycieli?
Tak ^ ^
14. Jaką średnią miałaś w poprzednim roku?
5.4 $.$
15. Masz kilka przyjaciół czy jednego?
Jedną Bff♥
16. Dlaczego "Motek Kotka 5"?
Trzeba było w linku podać jakąś cyfrę,a że moją ulubioną jest właśnie 5,to taka a nie inna *v*
17. Czy ,ktoś wie o twoim blogu?
No,mam paru czytelników xD Chyba ,że chodzi o to,czy ktoś z moich znajomych wie o nim? c:
Bo jeśli o to chodzi,to ok. 10 osób ^.^
18. Jak spędziłaś sylwestra?
W domu przed telewizorem *^*
19. Czy zadaję kreatywne pytania?
Taq,zdecydowanie *.* Miszcz ^u^
20. Masz Aska.Fm?
Nie.
21. Lubisz napoje gazowane?
Tak,nabardziej Sprite :D
22. Co lubisz ze słodyczy? ;DDD
WSZYSTKO!
(jeżęli nie mają w sobie mięty >.<)
23. Lubisz emotikony?
:D :) ;)) :3 ;3 ^.^ *.* *-* ^u^ *u* *v* @.@
24. Grasz w momio podasz nazwę? moja to XxPsychopatka możesz zaprosić ;dd
Jestem tam ,,Kate**" :) To możesz mnie zaprosić ;D
25. Co sądzisz o liczbie 69?
Pssst,sataniści xD
26. Jesteś ścisłowcem czy humanistą?
Humanistką ;d

Dziękuję za tyyyyle fajnych pytanek :D Poproszę następną porcję,jeśli łaska *u*

Pozdrowionka!
Cysia♥

6 komentarzy:

  1. Blow, Stuu i Naruciak mają fajne filmy xD
    Bardzo fajne Q&A
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :D
    Moje pytania to:

    1)Ulubiony smak herbaty?
    2)Ulu sok?
    3)Wolisz wodę gazowaną czy zwykłą wodę?
    4)Wolisz żelki Haribo czy ŚmiejŻelki żelkożerco? c:
    5)Klej magic czy klej GlueStick? xD
    6)Jadłaś kiedyś klej? xdd
    7)Najlepsza bajka od Dysneya?
    8)Która buźka lepsza: ^.^ czy *.* ?
    9)Czy założysz kiedyś drugiego bloga?
    10)Zeszyt do polskiego czy do matematyki masz lepiej prowadzony?

    Pozdrawiam,Pacta *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim nickiem będzie Muza :)

    Pytania:
    1)Lubisz ser?
    2)Wolisz Kubusia Puchatka czy Prosiaczka? *>*
    3)Ogień czy lód?
    4)Telewizor vs comp *-*
    5)Wolisz pierwsze czy ostatnie pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi ^^nie mam pomysłu na pytanka :( pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń