poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ferie,ferie,ferie!

Hey♥

Postanowiłam zrobić posta na blogasku z racji tego,że zaczęły się ferie! ;3
 A kto nie lubi ferii? ^ ^

Właściwie to nie wiem co tutaj wstawić,żeby nie było tak pusto... 
Jutro idę do Najki,zrobię parę fotek jej pieska Leosia,jeśli mi pozwoli c:
A myślę,że pozwoli ^u^

 Jest u Was śnieg? U mnie tak szczerze jest go nawet dużo.
Taaq,wiem...obiecałam Wam fotki, i zrobię te fotki,może nawet dzisiaj i dodam posta :)

Tak w ogóle ile trwają Wasze ferie? Macie je już czy nie?
Moje zaczęły się w piątek i skończą chyba pod koniec stycznia.
Nie liczyłam xD

Tak jak powiedziałam może jeszcze dzisiaj dodam jakiegoś posta~! c:

Cieplutkie,milutkie,okryte kocykiem,z gorącą czekoladą pozdrowionka

od Waszej Cysi♥

2 komentarze:

  1. Ty już masz ferie?! O.o Ja będę miała od 14 lutego... ;c
    Ale ciesze się, że od ciebie będzie dużo postów na blogu! *.* ;D
    Pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko masz ferie. Ja mam dopiero w lutym, ale czas zleci nim się okiem mrugnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń