sobota, 13 lutego 2016

Nowy wygląd bloga!

Hey♥

Jak widzicie,blog przeszedł ogromne zmiany.Czy na lepsze,czy na gorsze,zdecydujcie Wy.

1) Szablon.

Jest teraz bardziej przejrzysty,postawiłam na róż i biel.W tle dałam jakieś różowe bazgrołki,a głównym motywem jest ... biel.Tak,wiem,przepraszam za powtórzenie.

2)Nagłówek

 Pomyślałam,że skoro mój blog zwie się "Motek Kotka",to postawię właśnie na te zwierzęta.Wybrałam słynnego kota w okularach,tyle,że nie w tych galaxy.Ta opcja wydaje mi się ładniejsza.

3)Zakładki

 Tu również wiele się zmieniło.Dodałam jedną nową,a  do pozostałych wprowadziłam poprawki.Myślę,że jest lepiej. A co wy o tym sądzicie?

4)Reakcje

Nie wiem,czy w pierwszej chwili to zauważyliście,ale dodałam możliwość wybrania reakcji w zależności od tego,jak odebraliście jakiegoś posta.Na samym dole tej notki jest jeden.Klikniecie coś? ^ ^

5)Zmiany w najlepszej piątce

Tu również parę nowości.Teraz najlepsza piąteczka aktualizuje się co tydzień,a nie co trzydzieści dni.

 ________________________________________________________________________

To tyle z nowości.Napiszecie w komentarzu co aktualnie sądzicie o blogu?
W końcu to dla Was ma być przyjemny ;)
Bye!
Cysia♥


9 komentarzy:

  1. Jacie kręcę! Blog jest piękny! Już lecę na nową zakładkę! :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju ale cudny wygląd! *-* Śliczny! *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Pusheen :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest przepiękny ;)
    Super nagłówek z tym kotkiem <3
    Róż i biel bardzo do siebie pasują ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznee *-* Widać, że się postarałaś :-3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super wygląd!
    Tamten ten był fajny ;D
    Ale ten jeszcze lepszy <3
    Kotełek zacny ^^
    Pozderki!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ;D Super masz tego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wygląd podoba mi się o wiele bardziej!
    Ala

    OdpowiedzUsuń