czwartek, 11 lutego 2016

Moja kolekcja końskich gier na PC ♥

Hey♥

Dzisiaj postanowiłam dodać jeden nietypowy posteł.
Dlaczego?
Bo dawno takich nie było!...
Myślę,że dzisiaj wyjdą dwa posty,gdyż wczoraj dostałam nowego psiaka The Dog ^ ^
I uważam,że jest najlepszym samcem (bo każdemu pieskowi nadaję płeć) w moim stadzie ;3

Ale nie o tym teraz xD
Przepraszam,mam jakieś dziwne skłonności do pisania nie na temat xd
No to lecimy z postełkiem! ;-;



 Na pierwszy ogień pójdzie mało popularne (według mnie) PLANET HORSE.
Kiedy dopadnie mnie nuda(i to nie byle jaka;taka,że nie chce mi się nic robić,nawet grać na komputerze!) to ta gra wydaje mi się dobrą na tę chwilę.

ZALETY:
-niczego sobie grafika;
-ładne konie do wyboru;
-dosyć duży wybór sprzętu jeździeckiego w sklepie;
-możliwość brania udziału w konkursach skoków,biegów przełajowych,czy wyjazdów w teren;
-można mieć więcej niż jednego konia;
-możliwość dosiadania zebry i jednorożca;
-możemy nazwać swojego konia,ja i jeźdzca.

WADY:
-bardzo ograniczony teren do jazdy konnej;
- nigdy nie można zsiadać z konia;
-nie można customizować swojej postaci(zawsze te same włosy,twarz);
-tyko 7 gatunków koni do wyboru;
-jeszcze raz;OGROOOMNE  ograniczenie,cała gra praktycznie cały czas jest na czas,który się kończy ;/ (a w przypadku jazd w teren: kończą nam się marchewki,które kiedy się skończą,sprawiają,że nie możemy jechać dalej);
-wolno jeździć tylko ścieżkami;
-jedno i to samo tempo jazdy,czyli galop,którego zmienić nie można;
-nudna fabuła,polegająca na ,po prostu,wygraniu mistrzostw.

Jak widzicie gra ta ma zdecydowanie więcej wad niż zalet.
Grę polecam bardzo mało wymagającym osobom,jak i tym młodszym.

Screeny:





******************************************************************



Następnie zaprezentuję Wam,może już trochę bardziej znane, THE SADDLE CLUB-PRZYGODY W SIODLE.
W sumie lubię tą grę,chociaż może wydawać się na pierwszy rzut oka dziecinna,to zajmuje jakieś miejsce w moim sercu.

ZALETY:
-ciekawsza fabuła,polegająca na uratowaniu Pine Hollow przed jego likwidacją;
-również niczego sobie grafika,wręcz piękna;
- możliwość dokładnego customizowania swojego konia,co możemy robić wielokrotnie,co za razem sprawia,że posiadanie większej liczby koni staje się niepotrzebne;
-możliwość customizowania swojej postaci;
- dużo zadań pobocznych;
-większa swoboda(no dobrze,o wiele większa) od tej w poprzedniej grze,nic nie jest na czas(no,chyba ,że zawody,to logiczne);
-możliwość odblokowywania ubrań i akcesoriów dla koni;
-możliwość robienia zdjęć i przechowywania ich w albumie;
-oczywiście jest też możliwość brania udziału w konkursie skoków,dresażu oraz startowania w biegach przełajowych;
-możliwość jazdy wszystkimi czterema chodami konia;
-możliwośc oswajania dzikich koni i hodowania źrebaczków.

WADY:
-niestety i jeździec,jak i koń,mają już swoje imiona,których nie możemy zmienić;
-mapa mogłaby być większa;
-więcej postaci!;
-cała rozgrywka,szacowana na 3 godziny (bez przerwy) jest mało ekscytująca;
-w albumie jest tylko 6 miejsc na zdjęcia;
-zauważyłam,że jest jedna grzywa(taka piękna,w odcieniu blond włosów) nie ma swojego odpowiednika w ogonach(na miejscu,gdzie normalnie powinien być ogon w tym samym kolorze jest pustka...),co skłania mnie do rozmyślań,że ktoś tu nie dokończył tej gry ;) ;


Na tę chwilę więcej wad nie przyuważyłam,ale,jak widać,lista zalet jest tu znacznie obszerniejsza :)
Tak więc myślę,że jest godna polecenia.

Screeny:



******************************************************************





Ok,teraz moja " trylogia" (normalnie są cztery tomy,mi zabrakło jednego :( )
Są to gry z serii STAJNIA MARZEŃ.

Ja posiadam: Jesienny galop,Letnią przygodę oraz Wiosenną przygodę.
 Jest to moja ulubiona seria gier o koniach w tym momencie.
Gry różnią się od siebie tylko porami roku,a fabuła jest identyczna,tak więc zalety i wady będą dotyczyły wszystkich trzech naraz.

ZALETY:
 -bardzo ładna grafika ;
-Tak naprawdę brak ograniczeń;
-możliwość jazdy wszystkimi chodami konia;
-możliwość przemierzania pięknej,dużej mapy(jak już wspomniałam:bez ograniczeń);
-możliwość zarabiania pieniędzy poprzez prace w wielu różnych stadninach;
-możliwość kupna konia za pieniądze zarobione na pracach w stadninach;
-zdobywanie coraz to większych leveli;
-zdobywanie punktów doświadczenia,które są bardzo przydatne;
-możliwość dokładnej opieki nad swoim wierzchowcem;
-możliwość podziwiania przepięknych krajobrazów(jezior,mórz,gór,polan,wzgórz);
-fabuła polegająca na wygraniu mistrzostw,ale bardzo rozbudowana:w międzyczasie wykonujemy ogromną ilość zadań,polegającą głównie na szukaniu jakiś przedmiotów za bardzo dużej mapie,albo jeżdzenia od jednej osoby do drugiej,przenosząc listy itp;
-możliwość zgubienia się na bardzo dużej mapie(dla mnie to i zaleta i wada;jednych to cieszy i bawi,innych mniej);
-przyjemna rozgrywka;nie za trudna i nie za łatwa;
-zadania poboczne,jak i fabularne,jak i inne przedmioty są oznaczone na minimapie.

WADY:
-możliwość zgubienia się;
-lekkie bugi(np przy zjeżdzaniu z jakiejś górki;czasem zdarza się,że koń wręcz płynie z prędkością tajfunu,albo,zeskakując z jakiegoś pagórka;koń będzie się zawieszał albo będziecie mieć problemy z zejściem z niego);
-przy początku gry zcustomizować możemy tylko twarz(3 rodzaje),imię postaci oraz włosy.Ubrań dobrać nie możemy;
-gdy zmienimy konia,tzn kupimy innego,nasz były wierzchowiec po prostu rozpłynie się w powietrzu;nie będzie można już do niego wrócić;
-chyba tylko w jednej części gry możemy nadać imię wierzchowcowi.


Myślę,że gra jest wręcz w ogromnym stopniu podobna do słynnego Star Stable,ale pewna nie jestem,gdyż w to nie gram.Napiszecie w komentarzu? :)

 Screeny:





******************************************************************

Uff,to już koniec na dziś :)
Mam nadzieję,że chociaż troszkę docenicie mój trud i starania: tego posta piszę już półtorej godziny ;o

Możecie napisać mały,miły komentarz-wtedy będę wiedzieć,że ktoś takie rzeczy w ogóle czyta u mnie ;))

Pozdrowionka!
Bay!
Cysia♥

12 komentarzy:

  1. Super posteł!
    Moja BFF tez ma "Stajnię Marzeń". ;)
    ***
    A co do the doga: Podasz mi w komentarzu, jaki jest 18 numer? Proszę? Nie mogę się doczekać! ;D
    ***
    Pozderki!
    Art!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny posteł ^.^
    Ja mam Stajnie Marzeń , ciekawa również wydaje sie być Saddle Club <3
    Niestety nie gram w SSO i nie mogę potwierdzić w 100% że grafika jest identyczna ale wydaje sie być podobna. Na pewnej stronce czytałam kiedyś że Star Stable , Stajnia Marzeń i jeszcze co§ są tego samego wytwórcy o.O trzeba poszperać w netach xD
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. W 1 grę grałam super ;33 u mnie nnew post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post
    ja niestety nie mam takich gier :(
    Czekam na post o nowym the dogu ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam młodsza, to regularnie grałam w tego typu gry :D
    I moją ulubioną była "Akademia Jazdy Konnej", najlepsza!
    Pozdrawiam,
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś sama miałam taką suuuperaśną gre *-* Ale.. Zgubiłam :_: A tak bardzo ją lubiłam D:
    Jakbym miała pieniądze to bym kupiła kolejną, ale.. Nie chce mi się XD *lenistwo*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Mam akurat te gry, które przedstawilas.
    Co do star stable grafika tam jest taka bardziej świecąca i o wielee wieksza mapka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń