piątek, 25 marca 2016

TOP 10 najfajniejszych Case'ów na telefon!

Hi!♥

Na dzisiaj przygotowałam dla Was posta o takich naprawdę fajnych obudowach na telefony.Sama jestem maniaczką takich gadżetów więc na  taki post a nie na inny się zdecydowałam.
>Wiem,że wy też lubicie takie posty! :D <
P.S: Nie patrzcie proszę na numer,bo sama nie wiem,który podoba mi się najbardziej...I to jest właśnie wasze zadanie na dziś-doradzić mi,który o który case poprosić na urodziny! :)
Let's go! ^ ^

NUMER 1

To taki słodziutki case z króliczkiem.
Jest taki...oryginalny,nie przesadnie rzucający się w oko,podoba mi się bardzo ^ ^ (tak jak każdy ;-; )

NUMER 2


Case ze Stich'em.
Uwielbiam gumowe postacie na obudowach!Ten mnie bardzo zauroczył :)

NUMER 3


Prosty i cudny! *.*
Zawsze chciałam mieć case'a  miętowego w kwiaty!
Co o nim myślicie?

NUMER 4


Obudowa z tysiącem świetlanych poświat.
Taka prosta,a taka ładna :)

NUMER 5


Futrzaste case'y!
Cudo! *.* Naprawdę bardzo fajnie się prozentują,a jakie są milutkie! <3

NUMER 6


To propozycja dla przyjaciółek <3

NUMER 7


Awww <3
>Motek Kotka<

NUMER 8

Musiałam go tu dać...
#CaviaDomowaLover! :D Heh :)

NUMER 9


Obudowa z mopsem! *.*
Mopsy to nawet fajne pieski,a ten case jest przeuroczy! <3

NUMER 10


Prosiaczkowa obudowa.
Gumowa,słodka i kochana... czego chcieć więcej? :D


To teraz zadanie dla Was!
Mówiłam o nim na początku posta,jeśli czytacie początki to wiecie o co chodzi (*faceplam*)
No to bay!
Cysia♥(bo kto inny? )

11 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba 9 case :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne!
    Mnie najbardziej do gustu przypały numery 3, 5 i 10!
    Reszta też urocza ♥
    Pozderki!
    Happy Easter and Birthday!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 2
    Bardzo fajny post
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam numer 2, przyznam, że fajny jest, chociaż nie mieści się do kieszeni i uszka odpadają..

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie! :D
      Każdą nową osobę na moim blogu trzeba specjalnie powitać,więc...WITAJ U MNIE! ^ ^
      Wpadnę na bloga :)

      Usuń
  5. Mops the best!!!
    Zapraszam do mnie :)
    Nowa nocia.

    Pzdr!
    Happy Birthday!
    Happy Easter
    zozikowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że będziesz miała bloga na bloggerze! :D
      Bd mogła komentować wreszcie,bo jak na razie nie ogarniam tego u Cb xD
      aq więc sorry,ale nie umiem u cb komentować i jak najszybciej zrób na blogspot!
      Pozdrawiam! :))

      Usuń
  6. super case *.*
    Króliczki są świetne ;D
    Reszta też cudna !
    Pozderki!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! Też chcę! Skąd masz zamiar je kupić? Mnie się podobają te zwykłe (kwiatki i pośiaty) i mopsik.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze skąd,takie znalazłam w necie xD
      Również pozdrawiam,miło,że zajrzałaś do mnie! :)

      Usuń