czwartek, 24 marca 2016

Uszka do telefonu!~♥

Hi!♥

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam,jakie cudo upolowałam w Kauflandzie *.*
Heh,może dla niektórych są przesłodzone,ale jak dla mnie są naprawdę urocze i godne kupna.

Wykonane z silikonu,rozciągliwe i fajnie wyglądające.Czego chcieć więcej?
Wyglądają tak.
Na drugim zdjęciu kolor jest bardziej zbliżony do prawdziwego,bo wykonane jest w świetle dziennym,na łonie natury :)
Pomimo tego,że nie posiadają tych tradycyjnych "wypustek",da się korzystać z przycisków po obu stronach telefonu.
W sklepie były jeszcze uszka króliczka,występujące oczywiście w innych kolorach(min.niebieski,zielony).
Jedyną wadą gadżetu to to,że osadza się na nim kurz,ale to jestem w stanie mu wybaczyć :)

Tak,byłam na działce! :)

Podsumowując uszuchy są naprawdę fajne,przeznaczone raczej (? xD) dla dziewczyn lubujących się w słodkich dodatkach do telefonów.
Taki sam post pojawił się u Roxy,której owe uszuchy poleciłam - CLICK ! -Wpadajcie!
Dajcie znać w komentarzach,co sądzicie o tego typu ozdobnikach,możecie kliknąć jeszcze jakąś reakcję,wtedy jednoznacznie będę wiedziała,co o nich myślicie!

Bay!
Cysia♥

8 komentarzy:

  1. Super uszy ;)
    Naprawdę fajnie się prezentują
    I ten słodki kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,Ciebie to tu jeszcze nigdy nie widziałam! :)
      Każdego nowego czytelnika zawsze uroczyście witam,tak więc...
      WITAJ U MNIE! :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się prezentują! Cudo! ;-)
    Zapraszam na bloga o HP!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah to prawda jeszcze dzisiaj do mnie trafią xD
    Śliczne są *.* dla mnie chyba zielone najlepsze ❤
    Dziekuje za uwzględnienie mnie !
    Pozderki ^^
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze!
    Na jakie telefony się nadają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każde! :D
      Tak przynajmniej mi się wydaje :P
      Ale raczej tak,na opakowaniu nic o tym nie było *.*
      Pzdr! :))

      Usuń
  5. Bardzo urocze :3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tak wróciłam c:

    OdpowiedzUsuń