niedziela, 8 maja 2016

TAG od Mayczi!

Hi!♥
Tak więc Mayczi nominowała mnie do zrobienia takiego krótkiego TAGu.
Tak więc proszę bardzo:

1. Jak ważna jest dla Ciebie nauka? 0-10 + uzasadnienie.
Hmm...Na pewno nie 10 XD
Myślę,że 7/10 jest dobrą oceną.
Dlaczego?Proste:W szkole uczymy się czasem takich rzeczy,które do niczego nam się nigdy nie przydadzą.
2. Czy jesteś aktualnie w kimś zakochana?
Taq :3
3. Wierzysz w przyjaźń z chłopakiem?
Myślę,że może taka istnieć.
4. Co byś wolała - czytać w myślach czy latać?
Latać.Czasami lepiej nie wiedzieć wszystkiego.
5. Rozmawiasz na lekcjach?
Na niektórych tak c;
6. Zjadłabyś więcej słonego czy słodkiego?
Słodkiego chyba XD
7. Czy pytałaś kiedyś kogoś na ulicy o godzinę?
Może kiedyś...
8. Podoba Ci się styl „Scene"? 
Jezu,nie! XD Przepraszam z góry za tych,którzy to lubią...
9. Oglądasz pogodę w telewizji, czy raczej nie jest dla Ciebie ważna?
Raz tak raz nie :3
10. Jaki kolor mają ściany w Twoim pokoju?
Na razie białe ,na wakacjach jedna z nich będzie miętowa ;3
Takie króciutkie info :D
Mam nadzieję,że Mayczi się podobało.
Bye!
Cysia♥Zenn♥

8 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi! Super. *0*

    ~Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Yey ♥
    Fajnie,że dodałaś posta!
    Odpowiedzi super, dla mnie nauka to 10/10. :) --> nie pytaj. :D
    Zastanawiam się, czy dać Ci pytanka...
    Może... :)
    1) Co uważasz za najważniejsze w nauce?
    2) Czy na płacz aktorów w stylu "10 lat pracowaliśmy, a teraz musimy się pożegnać.. na zawsze" myślisz bardziej pozytywnie czy negatywnie?
    3) Wydaje Ci się czasem, że znajdujesz się w gronie osób, których nigdy na żywo nie widziałaś, ale chcesz się z nimi spotkać?
    4) Wolisz mieć pofarbowane włosy, ale przeczucie, że będziesz je może musiała ściąć, czy nie farbowane, ale 100% pewność, że ich nie zetniesz?
    5) Jak poznałaś HP?
    6) Na czym polegają TAGI? ---> Nvvm, czy dobre pytanka pisze... XD
    7) Czy jak słuchasz muzyki, która wzrusza Cię do łez, płaczesz?
    Pozdrawiam i proszę, wpadnij do mnie. :)
    Trzymaj się, kochana ♥
    Hermione ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka wodna,przecież wiesz że zawsze wpadam XD
      A post o ptysiach przeczytałam,ale jeszcze nie komentowałam XD

      Usuń
  3. Fajny post^^

    Zapraszam do mnie
    Julciowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wpadnę i nawe Cię polecę! :)))
      Witaj u mnie! :D

      Usuń
  4. Nie nominujesz nikogo? :O Albo źle coś zrozumiałam xD Chciałabym białe ściany w pokojuuu T^T lajf is brutal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, że złe,
    ale nie jest fajne. :(
    Jest cudowne!! :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :D Fajny post :) I dzięki, że wpadasz do mnie :) I zawsze jak bd u mn pisała komentarze, to przypomnij mi żebym tu wpadła, bo nigdy nie pamiętam Xd

    OdpowiedzUsuń