sobota, 7 maja 2016

My (normal?) life♥ #1

pj9339_Untitled---3.png
Hi!♥

Skombinowałam dla Was nową serię.
Nie wiem,jaki będzie jej sens i nie wiem,czy będzie kontynuowana,ale zobaczymy,bo najpierw trzeba spróbować,nie?
Będzie nadmiar emotek i innych...
Ta seria tak dla urozmaicenia bo raczej takich postów nie wstawiam 
Właściwie to czuję się teraz,jakbym była ♥kuukai♥,nie wiem dlaczego
Może to sprawka emotek z jej bloga?...


Dzisiaj mało się działo.
Jak zwykle lekcje,yhm,yhm...
Zaraz,zaraz...
Aaa,dziś nie ma lekcji XD

Ok...
To co się mogło dziać?
No więc piłam cappuchino (tak to się pisze?) czekoladowe,herbatę malinową,wyszłam na pole,siedziałam na kompie,nudziłam się,uczyłam się fizyki na sprawdzian,miałam uczyć się też geografii ale nie zdążyłam,oraz...
no,właśnie,co?...
A,no tak;piłam cappuchino! (hmm,czy ja już o tym nie wspominałam?...)

 

Tak wgl to chcę Wam o czymś powiedzieć!
>Chociaż trzy czwarte z Was już wie!<
...
Mam zepsutego kompa!
Dlaczego?
...
Nie wiem *faceplam*
Po prostu raz wyłączył się sam z siebie i już nie chciał się włączyć-naprawiono go jakoś,ale...
Usunęły się wszystkie gry ([*] znicz dla Simsów i Minecrafta ;c ),a dodatkowo system operacyjny i...WSZYSTKO!
Mam teraz jakiś stary,badziewny system operacyjny,żadnych gier,yt nie działa...
Masakra! :C
A posty robi się okropnie :/
Dlatego są rzadziej,sorki 


Na koniec wrzucam coś specjalnie dla Pusheen,coś zerżniętego z jej bloga.
 

7 komentarzy:

  1. Współczuję z powodu kompa :/
    Ja osobiście cappucino nie lubię xd Post jak zwykle udany ^-^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt rozumiem tę serię...
    ... ponieważ wg innych żyję jak nastolatka z XIX wieku..
    .. lub za dużo czytam..
    ... lub myślę o rzeczach niemożliwych...
    ... ale, hmm... fajna seria!!!
    Ten skacząc kotek mnie rozwala! XD
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie - nareszcie notka!
    Pozdrawiam!
    :) :) :)
    ♥♥♥
    XD XD XD
    Żeby do posta pasowało. :D
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo fajny, rób takich więcej!
    Ach, no i "coś zerżniętego z jej bloga" oficjalnie mnie rozwaliło :')
    Czekam na kolejne posty,
    Puszen

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, nie wiem czy ta seria ma sens, ale tak jak każdy post na Twoim blogu będę czytać xd
    Pozdrawiam!
    Toffi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny *jak zawsze* post. :3 Nominowałam Cię do TAGu na moim blogu! :33

    ~Majczi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak? :D
      Już lecę zobaczyć na Twojego bloga ;D
      Pzdr!

      Usuń
  6. Współczuje [*] ja bym sie posiekaała jakby mi nic nie działało i specjalnie kompa bym popsuła znowu by nowy dostac XD Ale jako iż u mnie wieje dużą biedą, na pewno bym nowego nie dostała, bo i tak zbiłam sobie ostatnio pół telefonu to *cytuje* "Nawet nie licz na nowy" no wieć... :_: Ciesze się, że wspomniałaś o mnie w poście *U* jaki zaszczyt - wow xD Oby wiecej takich postów :3
    Całusie <3

    OdpowiedzUsuń