poniedziałek, 2 maja 2016

TOP 3 aplikacje na telefon♥

Hi!♥

Na samym początku chcę Wam oznajmić,że posty będą u mnie od tej chwili codziennie.
I w poniedziałek...
I we wtorek....
I w środę...
I w czwartek...
I w piątek...
A także w sobotę...
...i w niedzielę też :D

Zobaczymy,na ile uda mi się wytrwać w tym postanowieniu.

         Dzisiaj postanowiłam Wam opisać aplikacje,jakie sama posiadam i z których jestem zadowolona :)
Mogę jak coś szczegółowo zrecenzować każdą i przedstawić Wam to w kolejnych postach. Jak chcecie,to fajnie,ja też chcę XD Ale możecie jeszcze napisać komentarz.Z góry dzięki ;d
Wszystkie są darmowe.
Let's go! ^ ^

 Snapchat~
Używam go praktycznie codziennie,chociaż i tak nie rozumiem sensu jego powstania XD  Lubię od czasu do czasu pstryknąć se fotkę i wysłać znajomym.
Jest to całkiem ciekawy pomysł,wykonanie też jest niezłe ;d
 Messenger~
Nie wyobrażam sobie życia bez paru rozmów "kamerkowych" w ciągu tygodnia,które ta apka oferuje.
To jest naprawdę świetne!
Dodatkowo możemy bezpłatnie  SMSować ze znajomymi ^ ^
   Retrica~
Mam ją od niedawna,a bardzo mi się spodobała!
Jej celem jest udoskonalanie naszych zdjęć.
Tyle wspaniałych filtrów i opcji! *.*
Cudo.
Jak najbardziej godna polecenia.


...i tyle,w końcu to TOP 3 XD

Jeśli chcecie jakąś szczegółową recenzję którejś(albo nawet wszystkich) aplikacji,to zostaw komentarzyk ^ ^
Tak,wiem,że jeżeli będę o tym ciągle mówić to nie zadziała.
Wiem.
Wiem,a mimo to tak robię ;-;

Bay!♥
Cysia♥/Zenn♥

12 komentarzy:

  1. Świetnie, że posty będą codziennie :D Oby się udało ;)
    Cóż co do aplikacji to zgadzam się. Najlepszy wg. mnie Messenger ^^
    A, no i świetny nagłówek! (Pomijając fakt, że na początku przeczytałam "ORTOGRAFIA, moda, pasje x'd)
    Pozdrawiam!
    ~Toffi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha xD
      Ortografia xD
      Spk,super że wgl wchodzisz na tą stronę!
      Pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. Żadnej z tych aplikacji nie mam, ale bardzo ciekawa recenzja. ;-)
    Chcę bardziej szczegółowe recenzje!
    Yey, ale się cieszę, że prawie Codziennie będą posty!
    U mnie to będzie trochę inaczej...
    Pozdrawiam i wpadnij na resztę blogów!
    Trzymaj się!
    HermaArt
    P.S. Zrobiłam kłiz o Pusheen. :-D
    2 ps: Bardzo ładny nagłówek, ale trochę mnie zdziwił ten slogan: fotografia, moda, pasje. Czyżbyś zmieniła temat bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie XD
      To fajnie wygląda po prostu c:
      Bo tu jest wszystkiego po trochu =^.^=

      Usuń
    2. ŁO CHOLENDER!
      QUIZ O MNIE?!
      LINK!
      LINK!
      LINK!
      PROOOOOOOOSZE!!!!!

      Usuń
  3. ja wymieniłam Retrice na b612, które ci polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :D
    Sama posiadam retrice i snapchat :)
    Bardzo fajne apki ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;D
    Moje top 3 wygląda identycznie :')
    Zapraszam do mnie :*
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam także te trzy, ale Retrica jest na 1 miejscu. XD Fajby post! <33

    ~Majczi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie lubię Snapa. xd
    Ale tak to ze wszystkim innym się zgadzam ;)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. też używam snapchata, lubię go :D
    2. szczerze mówiąc, ja nie używam facebooka, a od messengera wolę WhatsAppa :/
    3. retricę też mam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy messenger i snapchat.
    Nie mamy na razie retrici.
    Wpadajcie na bloga
    Pozdrawiamy.
    lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń