sobota, 7 maja 2016

Quizy #2

Hi♥
Kolejne quizy ;-;
Chyba się Wam spodobały,sądząc po komentarzach,no to czemu właściwie by nie zrobić od razu drugiej części?
Zaczynamy,dzisiaj niestety tylko jeden kłiz,bo wiecie co się u mnie z komputerem stało ;-;
>Psst!Ten post miałam w wersji roboczej dlatego teraz go dodaję! :D <

Czy odgadniemy, w jakim stanie są Twoje włosy? http://samequizy.pl/czy-odgadniemy-jaki-stan-maja-twoje-wlosy/ 

1.Jakie szampony stosujesz i co ile dni myjesz włosy? 

 

*Myję co tydzień, używam tylko taniego szamponu.
*Używam różnych szamponów, myję co kilka dni.
*Kupuję szampony ze średniej półki, myję co dwa/trzy dni.
*Kupuję dosyć drogie szampony, myję włosy dość często.
*Kupuję sprawdzone przeze mnie szampony i myję co dwa dni. 

Tak naprawdę włosy myję dwa razy w tygodniu,takimi raczej dobrymi szamponami XD Więc co wybrać? Zdecydowałam się na tą opcję. 

2.Które szampony przeważnie stosujesz? 

 *Timotei
 *Head&shoulders
 *Garnier
 *Schwarzkopf
 *Różnie 
 *Ziołowe 

No różnie...

3.Jak często chodzisz do fryzjera? 

 

*Kiedy muszę iść np. na wesele.
*Kiedy muszę podciąć końcówki albo grzywkę.
*Kiedy muszę ściąć włosy.
*Żeby pofarbować włosy.
*Nie chodzę do fryzjera! 

No nie chodzę... To mama mi podcina włosy,albo ja sobie sama XD
Chyba już wiem,co mi wyjdzie... :/

4.Ile masz lat? 

 

*10-14
*15-17
*18-21
*22+
Logiczne c:
5.Farbowałaś włosy? 

  

*Tak
*Nie
*Nie i nie chcę
*Nie, ale chcę 

Nie,kiedyś chciałam zrobić sobie ombre, i może jeszcze tak zrobię... na wakacjach XD

6.Jaki masz kolor włosów? 

*Blond
*Brązowe
*Ciemny brąz
*Jasny brąz
*Ciemny blond
*Jasny blond
*Czarne
*Rude
*Inne 
Chyba ciemny blond...przynajmniej wszyscy mi tak mówią XD

7.Wybierz makijaż: 

  

 Wybieram ten przedostatni.


8.Jak długie są Twoje włosy? 

*Krótkie
*Średnie
*Długie
*Bardzo długie 
Długie.Kiedyś miałam dłuższe,ale ścięłam ._.

9.Jaki masz kolor oczu? 

*Niebieskie
*Piwne
*Zielone
*Brązowe
*Inne  

Niebieskie =^.^= (a tak swoją drogą,to oni sprawdzą stan moich włosów po wybranym makijażu i po kolorze oczu,jaki mam? :/ )

10.Zdaj się na los:
Hmmm...mam do wyboru sześć różnych obrazków,z czego każdy jest taki sam XD Wybieram...przedostatni. (na podstawie tego też stwierdzą jk się mają moje włosy? -.- )

I...werdykt! 


Cudowne!

  

Dbasz włosy tak bardzo, że lepiej już być nie może!

....serio? XD


 Do zobaczenia!
Mam jeszcze parę postów w wersji roboczej,to czasem coś Wam wrzucę :)

Cysia☻♥

1 komentarz:

  1. Miałam identyczny wynik!
    Ale nie zgadli..
    ..bo miałam wtedy szopę na głowie! XD
    Wreszcie dałaś posta! Yey ♥
    Spk, rozumiem stosunek komputera do Ciebie!
    *Komputer, masz słuchać Cysii, bo jak nie..*
    Pozdrawiam i wreszcie u mnie notka!!!
    Hermione Granger ♥

    OdpowiedzUsuń