czwartek, 7 lipca 2016

New Balance!



Hio!♥

Każdy,wszędzie,wszędzie,każdy!...
Wszyscy mają te buty!

A ci,którzy ich nie mają-zakładają ze mną klub i piszą w komentarzach:
 "NIE MAM NJU BALANSÓW!!!".

Jeżeli nie wiecie jak wyglądają, chociaż na pewno wiecie,bo kto nie wie? to daję parę zdjęć z netu:




NEW BALANCE



                                                                                                                                   ale chciałabym je... ;-;                                

9 komentarzy:

  1. Dobisuję się do klubu ;)
    Jednak może sobię kupię, bo są fajne :>
    To amerykańska firma? Lecę w sierpniu do Kanady i tak sobie myślałam, czy tam nie były by tańsze ;) Byłaby okazja :p
    Pozdrawiam!
    Toffi

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE MAM NJU BALANSÓW!!!
    Fajny post. U mnie w klasie jest STADO tych butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. I HAVEN'T GOT A NEW BALANCES!
    Szczerze, to mnie takie buty nie kręcą, pewnie nie wiem, ile osób ma takie XD
    Pozdrowionka znad morza!
    Zapraszam na Evyswiat.blogspot.com! New posts!
    Masz bardzo kreatywne pomysły! Jeśli wypali, to jutro przeczytasz posta o Ursi - zgadnij kto to ⭐
    Do zobaczenia!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nju balansy!!!!111
    Tak serio, jakoś nie przypadły mi do gustu. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nju balansów!!!

    Chociaż niektóre z tych butów są naprawde ładne!😍

    Chce takie ale mama mówi:
    "kupie ci takie, ale dopiero jak przestanie ci rosnąć stopa!"

    Mamusiu trzymam Cię za słowo!😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie kapustko pekińsko! :3
      Twój blog jest na liście tych poleconych jkbc ;)
      Pzdr!

      Usuń
  6. Nie mam nju balansów!
    XDDD

    Tak szczerze, to nie lubię takich butów. Takich do tak zwanego "szpanu" XD

    Wolę SZCZERZE podróbki *niższa cena, i to o wiele* conversów (jakoś tak, nie?) i vansów, gdyż (według mnie) są ładniejsze.

    69/10 mojej szkoły ma takie szpanerskie nju balansy i uważają że przez to są lepsi od innych :')

    Ja mam takie buty, z MEGA DROGIEJ FIRMY jakoś.. Polar of Lauren? Jakoś podobnie. I przez to że idioci z mojej klasy, nigdy nie słyszeli o takiej firmie, uznali że kupiłam je "w mięsnym" :")))

    A dostałam je od cioci z Hiszpanii która była gdzieś tam i mi kupiła xd

    'Werszia

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    nitki-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń