wtorek, 2 sierpnia 2016

Rocznica bloga! ♥

Dziękuję serdecznie wszystkim,którzy w ogóle odwiedzają czasem tego bloga ☺️
Naprawdę jestem Wam wszystkim wdzięczna 😍
 Nie wiecie,ile to dla mnie znaczy.


Powodem późnego wstawienia tego posta było to,że że zwyczajnie byłam u cioci i nie miałam za bardzo możliwości do napisania tak ważnego posta.Rozumiecie to chyba,nie? 😉

Możecie ponownie zalać mnie falą pomysłów na posty w komentarzach.
Najciekawsze pozostaną zrealizowane :)


Pozdrowionka kochani! ♥

Cysia/Zenyatta/Yukori/Lein.
Wybierzcie sobie :'D 


5 komentarzy:

  1. super !!!! wszystkiego naj naj żeby blogowanie dalej sprawiało ci przyjemność !!!
    żebyś pisała dla nas posty ;) Naprawdę nie wiedziałam że już tyle czasu zleciało :p rozumiem przecież nie trzeba się tłumaczyć z pobytu u cioci każdy może być zajęty ;) a co do pomysłów to : moje ulubione książki, fajne filmy na wakacje, back to school :) Na pewno coś wymyślisz pozdrawiam ! wpadniesz do mnie
    indygocat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Back To School zrobię na pewno =^.^=
      Jasne,że wpadnę!

      Usuń
  2. No popatrz, Cysiu - już rok :D
    Więc życzę Ci, tego żebyś dalej pisała takie świetne posty, czerpała przyjemność z blogowania ;) Po prostu sto lat :D!
    Mogłabyś wstawić posta na temat Błyskoci? Wiesz, mam teraz w domu do piątku świnkę morską cioci, a na gryzoniach niezbyt się znam :p Może zrobiłbyś notkę o podstawowym karmieniu, zabawie itp.?
    Pozdrawiam!
    Toffi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś z nami już tak długo - bez Ciebie ja bym nie miała bloga! Dziękuję za wszystko, co dla nas zrobiłaś!!! Oby tak dalej i nie, nie przestawaj blogować! 😄 Uwielbiamy Cię, kochamy!!! Jeszcze gratulacje - jeszcze trochę, a 20 000 wybije! 🙂
    Jak myślisz, czy przyjmą scenariusz wykonany przez 12 latkę? Czy tacy młodzi ludzie jak my powinni się szlifować w przyszłym zawodzie? Kto wg Ciebie nagrywa najlepsze filmy i dlaczego? Jaki jestvurok kryminałów? Dlaczego...
    Na te pytania możesz śmiało odpowiedzieć w postach, zaskoczysz nas swoją wyobraźnią i inteligencją 🤗
    Pozdrawiam wakacyjnie i miłych wakacji i 64836448 pomysłów na minutę na posty!!!
    Gratuluję tylu wspaniałych czytelników i fanów!!!
    MOŻEMY AUTOGRAF?! 🤗
    Zapraszam do mnie!
    Miłych wakacji ponownie!
    Helena Depp 💕

    OdpowiedzUsuń