piątek, 12 sierpnia 2016

✰ Tangle Teezer ✰

      Hi! ♥

Tak wgl to kupiłam sobie w Rossmannie tą szczotkę.
Wersja różowo-fioletowa 😍
Bardzo fajnie rozczesuje się nią włosy,nie szarpie ani trochę 😃
Polecam osobiście 😁
Jak na razie nie będzie postów z moimi zdjęciami,np.tej szczotki,bo coś mi się popierkwaczyło w telefonie i nie mogę wysyłać zdjęć do komputera ;/
Nie wiem dlaczego tak się stało
Mogę tylko wkleić jej zdjęcie z internetu.
I tu pytania do Was:
✰ Macie taką szczotkę?
✰ W jakich kolorach?
✰ Co o niej myślicie? 
✰  Jeśli jej nie posiadacie,to czy chcielibyście w nią zainwestować te 40 złotych?

Czekam na odpowiedzi☺️

P.S:Piszę tego posta na swoim własnym,kupionym za swoje pieniądze,laptopie.😎
Zbierałam 3 lata *.*

6 komentarzy:

  1. Ale śliczny blog i nagłówek <3
    Mam taką sczotkę w bordowym kolorze.
    fajnie , że masz własnego laptopa.
    Pozdrawiam! i będę zaglądać wpadniesz do mnie
    - http://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,dziękuję ^^
      Już u ciebie byłam i nawet zostawiłam komentarz ;)
      Możesz zajrzeć do zakładki "To co czytam",może będziesz mile zaskoczona :D

      Usuń
  2. Szcztotkę widziałam, słyszałam o niej miliony komplementów - nawet taka szczotka nie uczyni z moich włosów loki, które posiada Helena Bonham Carter :)
    Oj, szkoda, że fotek Tych nie będzie... Chyba się popłaczę... ;'(
    Okey, już mi przeszło :D
    Laptop na pewno ma dobre zamiary co do bloga, nie martw się. Będzie piać posty o żelkach z Haribo o 4 nad ranem :)
    Pozdrowionka z wakacji kieruje kochanej Yukori Lein Helena Depp ♥
    Życzę przyjemnego pobytu na Karaibach! (podobno kręcą 5 część "Piratów z Karaibów")
    Zapraszam na Evy Świat i na głównego bloga - proszę, zostaw komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę szczotkę, jak najbardziej polecam ^^ Gratuluję laptopa, ja mam wspólnego z siostrą, chociaż ona używa go raczej do grania w simsy xD Trzy lata zbierania to dużo, ale chyba było warto ^^ Cóż, ja zbieram na lustrzankę xd
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szczotkę i bardzo ją lubię, polecam każdemu. Mam jedną w zeberkę i jedną seledynową :-)
    Pozdrawiam
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo Yukori nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń