sobota, 1 kwietnia 2017

 Jest 22.14 i tak sobie weszłam na swojego bloga.
Ostatni post dodany miesiąc temu. Myślę wtedy, że było nieraz gorzej.
I siedzę.


...

Tak, teraz dalej siedzę.


...


Przeglądając swoje najstarsze posty zdałam sobie sprawę z tego, jak bardzo się zmieniłam- mój sposób pisania, myślenie i wszystko inne.

I nagle takie- hej, może napiszę coś! Zrobię post! Jakiś fajny post, który uratuje mojego bloga i przywróci mi chęci na dalsze pisanie!
Szybko, wystarczy kliknąć 'nowy post' i do dzieła!

...

Kliknęłam. I na tym się skończyło, piszę jedynie >znowu< coś, co nic nie wnosi...

No słuchajcie, czy ja jestem leniem czy czym?...

Chcę i nie chcę pisać.

To niedojrzałe, wiem.

Chciałabym coś napisać, ale to byłoby na siłę...
No kurczę, a mam tyle pomysłów!!!
Może to jakaś choroba? ._.

...

Ech, i tak tego już pewnie nikt nie przeczyta.

A, i dzięki Emma za pomysły- niestety nie mogę się zebrać.

 Znalezione obrazy dla zapytania wiosna

2 komentarze:

  1. Nie martw się tak :)
    Może dasz jeszcze radę.
    Tak czy siak czekam na nowego posta ;)
    I pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodziaczek ! Aż za słodką ! Ja kiedyś miałam rybkę, ale niechcący
    spuściłam ją w toalecie :( Myślałam żę nie żyje
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń