niedziela, 7 lutego 2016

#9 Q&A

Hey♥
Drugi post dzisiaj!
Pierwszy był o moich nowych balsamach do ust,a w tym skupimy się na pytaniach i odpowiedziach ;)

Zajrzałam pod ostatnie Q&A ,a tam bardzo dużo pytań :D
Tak więc uznałam,że czas najwyższy zrobić kolejne Q&A ;D

Let's go! ^ ^ (jak ja dawno tego nie używałam ... )

Art Challenge:

(pierwsza partia )

1) Owoce vs warzywa?
Owoce,zdecydowanie.

2) Ulubiona księżniczka disney'a?
Chyba Aurora *-*

3) Lubisz figloparki?
Tak :)

4) Nie ulu rasa psa?
Nie przepadam za  buldogami i ich odmianami...
Ale mopsy lubię ;P

5) Ulu słowo wypowiedziane przez Herm... Eee to znaczy Obecny kolor pościeli?
Hah xD
Niebieski w białe kwiatuszki ^ ^

6) Grasz na telefonie w nocy?
Nie,w nocy śpię...chyba xD

7) Robisz czasami piżama party?
Jeszcze nigdy nie robiłam.

8) Ile wg ciebie pożyje Skocia?
Jak najdłużej się da :) (proszę,bez tego typu pytań,ok?... )

9) Ulubiony pokój w twoim domu?
Pokój,który kiedyś przypadnie mnie ^ ^

10) Cieszysz się, że piszę ci te pytanka, czy nie? :)
Tak ;)

(druga partia)

 1) Nie ulu kolor?
Zgniło zielony

2) Pomysł założenia bloga?
Tak po prostu :D

3) Fb vs YT?
YT

4) Princessa (ciastko) vs PrincePolo?
Princessa ♥

5) Co obecnie robi Skocia?
Je nasionka ^.^

6) Ulu literka?
A jak Agnieszka ;D

8) Jaki naszyjnik bądź bransoletkę albo kolczyki masz na sobie?
Na tę chwilę nie mam na sobie biuterii xD

9) Ulu kolor jeansów?
Taki jasny niebieski ;3

10) Ulu fryzka?
Rozpuszczone falowane włosy

11) Czy znasz coś takiego, jak MonsterHigh?
Tak,to te szkaradne lalki. (przepraszam fanów ;* )

12) Ulu sport?
Nienawidzę sportów...
Ci co znają mnie "od korzeni" wiedzą,dlaczego... :<

13) Nie ulu strona netowa?

http://iloveyoulikeafatladylovesapples.com/
Szczerze,to nie wiem,po co to zostało stworzone xD

14) Co przerabiasz na informatyce?
Nie ma jej w pierwszej klasie gimnazjum c;

15) Lubisz chodzić na koncerty?
Nie byłam nigdy.

16) Dlaczego HP?
Bo #potterhead

17) W skali 1 do 100 jak bardzo lubisz świnki morskie?
1000! $,$

18) Czy to pytanie może być o HP?
Może c;

19) Ulubiony post, który syworzyłaś?
Najbrzydsze fryzury ślubne ;D

20) W jakim kolorze jest twoja zimowa kurtka bądź płaszcz?
Beżowa z czarnym futerkiem na kapuzie <3


!Ala! :


 1. Ulubiony owoc?
Znowu zaczynamy owocami :D
A to ciekawe ;D
Truskawka *-*

2. Ulubiona rasa psa?
York i maltańczyk <3

3. Czy w lecie gryzą Cię komary?
Tak xD

4. Fizyka vs chemia
Chemia jednak..

5. Polski vs matma
Polski,zdecydowanie!

6. Wiosna vs lato
Lato,chociaż w wiosnę mam urodziny :)

7. Ile poświęcasz czasu na naukę (dziennie)?
Tyle ile potrzeba :)

8. Lubisz swoją klasę?
KOCHAM! *-*

9. O ktorej chodzisz spac?
O północy xd
Albo o 23.00 ;3

10. Czy zdarzylo sie kiedys, ze nie przestałaś całej nocy?
Kiedyś jak jechałam na wakacje do Międzyzdrojów pociągiem,to właśnie tak mi się wydaje...
Ciągle zerkałam na zegarek aż w końcu wybiła 4.00 nad ranem ;(
Rano byłam wyczerpana :(


To na tyle z dzisiaj!
Zachęcam do zobaczenia również mojego poprzedniego posta z dzisiaj!

Pozdrowionka śle Wam

Cysia♥

5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :). U mnie jest też Q&A ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, przepraszam za pytanko dotyczące życia Skoci.... :-(
    Co do ulu rasa do ja też lovciam maltańczyki! So cute...
    Pytanka:
    1) Jak wygląda twoja lampa?
    2) Lubisz lisy polarne?
    3) Kojarzysz Srajtaśmę? XD
    4) W kolorze masz obecnie pomalowane paznokcie?
    5) Lubisz malować pazurki?
    6) Czy Błyskotka cię kiedyś ugryzła?
    7) Co robiłaś(oprócz leżenia w,łóżku) gdy miałaś ospę?
    8) Ile masz przeciętnie zadań domowych w ciągu dnia?
    9) Dostałaś kiedyś uwagę w szkole?
    10) Nie ulu film albo książka?

    Oki, to na tle!
    Kolejną porcję pytanek jutro!
    Pzdr serdecznie i ciepło!
    Art!

    P. S. Pozdrów Skocię ode mnie, ok? :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga seria pytanek:
    1. Do you like Holiday!
    2. Kojarzysz Angry Birds?
    3. Zrobisz kiedyś serię pt: Wakacje?
    4. Robisz czasami projekty na lekcjach?
    5. Obecny twój ubiór?
    6. W jakim kolorze chciałabyś mieć samochód?
    7. Ile razy byłaś nad Bałtykiem?
    8. Jeździsz czasami na obozy?
    9. Ulu śniadanie, obiad i kolacja?
    10. Co robiłaś 23 godz. Temu?

    Pozdrawiam!
    Kolejna,porcja dzisiaj!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisać pytanka! xD
    Bo Q&A nie będzie ;3

    OdpowiedzUsuń