piątek, 4 marca 2016

Wejście smoka... Zapowiedż specialu na 10 000 wyświetleń

Hey♥
Na samym początku jestem Wam  coś winna,chociażby ogromne przeprosiny ;(
Chyba od dwóch tygodni mnie tutaj nie było :(
Zrozumcie jednak,że to nie przeze mnie,a przez nauczycieli...
Era kartkówek nadciągnęła i nadciągać będzie :/

Mam nadzieję,że to zrozumiecie...

Chciałam Was jeszcze poinformować ,że w tym tygodniu prawdopodobnie będzie special,i to bardzo specjalny! :D
Prawdopodobnie,bo to tak naprawdę tylko od Was zależy-muszę wbić 10 000 wyświetleń,a ok 700 mi brakuje.
A nie ukrywam,chciałabym zrobić dla Was ten special ;D

Kiedy tylko uda nam się tyle wbić,to powrócę na bloga ze zdwojoną siłą-nie dość,że będzie special,to jeszcze inne ciekawe posty!

Uda nam się?Damy radę? ;D

Pozdrawiam Was♥
Cysia♥


1 komentarz:

  1. No, to chyba było wiadome, że dobijesz się do 10000 wyś.!
    Gratuluje Ci już teraz!
    U mnie duuuuuuuuuuuuuuuuużo nowych notek, radzę wpaść! XD
    Pozderki śle Art

    OdpowiedzUsuń