niedziela, 20 marca 2016

Q&A # 10

Hey!♥

Eghhh,jak mnie denerwuje ta ciągła nauka... >.<
Przez to praktycznie nie mam czasu dla bloga ...
Tylko zrozumcie to,że jestem w gimnazjum, tutaj jest trzy razy więcej nauki niż w podstawówce...

Postanowiłam jednak dzisiaj coś wrzucić i mam nadzieję,że w ferie wielkanocne też będę miała taką możliwość.
Więc zaczynajmy kolejne Q&A,bo tak dawno go nie było a pytań jest MASA!

Toffi (Anonimowy) :

1. Ile w tym roku zjadłaś pączków w tłusty czwartek?
Ze dwa? XD

2. Grasz w Howrse?
Mam konto,ale rzadko wchodzę(jakby to kogoś interesowało to jestem Cysia555 )

3. Jaką najgłupszą rzecz ostatnio zrobiłaś?
Nie wiem? XD

4. Lubisz czereśnie?
Tak :D (Cysia CHERRY CZEREŚNIOWA)

5. Przeprowadzałaś się kiedyś?
Jak miałam 2 lata.

6. Gdybyś mogła mieszkać gdzie tylko chcesz jakie miejsce byś wybrała?
Gliwice?Gdzieś nad morzem może? XD

7. Nie ulu smak lodów?
Hmm...Nie lubię mięty,więc miętowych nie lubię ^ ^

8. Ulu smak tik-taków?
Truskawkowe :3

9. Z jakiego kraju Mam Talent lubisz najbardziej? (O ile oglądasz :p)
Oglądam brytyjskie i amerykańskie najczęściej.

10. Lubisz Ojca Mateusza?
Kiedyś oglądałam,może warto by na nowo zacząć? :)

11. Wolałabyś być aktorką czy modelką?
Aktorką,zdecydowanie.

*
I LOVE art :
(wszystkie z HP ? xD )

1) Ginny vs Luna?
Ginny c:

2) Voldemort czy Umbridge?
Voldemort ^ ^ (ale wybór...)

3) Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś być przydzielona?
Ravenclav ♥

4) Czytasz książki o HP, czy oglądasz filmy czy to i to?
I to i to.

5) Jak poznałaś mój blog? (jedyne nie z HP)
Zajrzałam na twój profil,patrzę-a tu jakaś notka na jakimś blogu została dodana!Wbijam i zostaję c:

6) Kojarzysz, jakiej rasy był pies, w którego się Syriusz przemienił?
Jakiś wilczur xD

7) Ulubiona scena z Insygniów Śmierci części 2?
Nie mam takiej ulubionej...

8) Ulubiona scena z Czary Ognia?
Lubię ten pojedynek Harrego ze smokiem c:

9) Szmaragd i srebro (Slythrin) czy złoto i błękit? (Ravenclav)
RAVENCLAV!♥

10) Lubisz Nifadorę Tonks?
Nie mam zdania .

I część druga jej pytań-tym razem te "normalne" xD (ale nie całkiem xd) :

 1) Ulubiony Schliech, którego masz?
*Schleich :) Klacz hanowerska.

2) Lubisz Emmę Watson?
Tak.

3) Masz więcej wiedzy o psach, czy o HP? XD
O psach chyba niestety xd xd xd

4) Ulu piosenkarka?
Adele? :D

5) Gdybyś była aktorka, w jakim filmie chciałbyś zagrać (fabularny, fantazja...)
W HP xd

4) Jaka masz obecnie tapetę na telefonie?
Wieżę Eiffla :D

5) Czy po napisaniu tego posta wpadniesz na mojego bloga? XD
Nie wiem ,zobaczy się,jest dużo pytań i chyba do północy będę siedzieć a jest 13.16 xd

6) Ulu smak czekolady?
OREO

7) Czy jak cokolwiek drukujesz, np: jakiegoś człowieka to Ci się wydaje, że z tego obrazka się na Ciebie patrzy? (ja tak mam)
Cio? XD nie,chyba,nie..

8) Pastele vs farby?
pastele,nienawidzę farb...

9) Simsy vs Minecraft?
Simsy *.*

10) Dlaczego najbardziej lubisz "HP i Więźnia Azkabanu"?
Bo wtedy ratują Syriusza ^ ^

11) Wiesz, że 31 lipca (dokładnie w 36 urodziny Harry'ego) wychodzi VIII tom HP?
Szczerze,niezbyt w to wierzę...
A z jakich źródeł się o tym dowiedziałaś?Bo w necie wszędzie Rowling mówi,że nie będzie żadnej nowej części...

12) Czy przeczytałaś mojego posta pyt: Musze Was rozczarować... Co sądzisz: dobrze postąpiłam?
Twoja sprawa ^ ^

13) Spinacze vs zszywacze?
Hmm,czym one się różnią?...
Aha,(XD) no dobra...zszywacze!

14) Ulu Insygnium Śmierci?
Lubię oba

15) O której zazwyczaj się kładziesz, a o której się budzisz?
O dwunastej się budzę a kładę się koło północy XD

16) Uważasz, że za często piszę/gadam o HP?
#uzależnienie

18) Jak zamierzasz obchodzić swoje 18 urodziny?
Bezalkoholowo.To wiem na pewno.

19) Schleich vs ColecctA?
Schleich.

20) Co byś zrobiła, gdyby ktoś Ci powiedział: zostałaś wybrana do roli w 8 części HP? Opisz swoje emocje.
Jezu,czy to język polski?... XD No,bardzo bym się cieszyła...ale to awykonalne,żebym to akurat była ja...

Zozikowa:

1.Wolisz psy czy koty?
Psy.

2.Lubisz Harry'ego Potter'a?
Tak!

3.Od kiedy zbierasz THE DOG?
Od...początku? xd

4.Ile masz schleich'ów?
11 :)

5.Masz YT?
Nie.

6.Skąd nazwa "Motek Kotka"?
A bo ja wiem? Do tej pory się nad tym zastanawiam xd

7.Dlaczego nazywasz się Cysia Cherry Czereśniowa?
Bo to słodka nazwa :3

8.Czy chciałabyś mieć kota/psa?]
PSA!!!
9.Jeździsz konno?
:< *chlip* ;<

10.Fajne pytanka? ^-^
Tak :)) Więcej!

Ode mnie:

1.Jakie jest twoje największe marzenie dotyczące  twojego życia blogowego?
Chciałabym mieć 100 000 wyświetleń... i chciałabym aby ktoś kiedyś zrobił o mnie quiz na SameQuizy *o*

 2.Twoi widzowie chcą posty! Czemu piszesz je tak rzadko? :<
Mam zamiar teraz zrobić coś takiego,żeby jeden post wychodził przynajmniej raz na dwa dni :) Pasuje? :D


Ok,tyle pytań na dzisiaj :) Proszę ,aby pytania zadawane było TYLKO pod Q&A tym najnowszym,bo potem nie mogę ich znaleźć :(

Po drugie:Coraz więcej,różnych(!♥) osób zadaje mi wiele(!!!♥) pytań,tak więc od teraz będzie tak,że nie na wszystkie będę odpowiadać,tylko na te najciekawsze :)
Wybaczycie mi to? :I

♥♥♥DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PYTANIA!!!♥♥♥ 
Zadawajcie je teraz pod tym postem! ♥♥♥

Bay!
Cysia♥

4 komentarze:

  1. dawno mnie tu nie było ;c
    to przez telefon -,-
    ALe już jestem ! ;D
    Ciekawe odpowiedzi *.* u mnie nn ^^
    pozderki♥
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  2. Takk....
    Normalne pytania to nie dla mnie!
    ♥♥♥
    #uzależnienie to nie dobre określenie!
    #verymegauzależnienie!
    Bardzo fajne odpowiedzi!
    Pytanka napisze Ci kiedy indziej!
    U mnie nowa nocia! XD
    Pozderki!
    Winter Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie masz obrazka na blogu? :'C
    Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, super odpowiedzi jak zawsze <3 A Ojca Mateusza oglądaj! ;p
    Pozdrawiam!
    ~Toffi

    OdpowiedzUsuń