sobota, 5 marca 2016

My morning routine♥ - spring edition!

Hey♥
W dzisiejszym poście opowiem Wam trochę o mojej weekendowej porannej rutynie.Już dawno,baaaardzo dawno chciałam zrobić dla Was takiego posta,no,ale czas...
Jeszcze raz przepraszam za dosyć długą nieobecność na blogu,teraz postaram się pogodzić szkołę z blogiem,zobaczymy,jak mi to wyjdzie :)
No,to,może wreszcie przejdziemy do tematu notki?...
Mam zamiar wypuścić jeszcze letnią,jesienną i zimową rutynkę ^ ^ Aha,no i będą jeszcze inne rutyny,popołudniowa i wieczorna.
Ale ta poranna będzie oczywiście weekendowa,bo w szkolnej niewiele by się działo xD

P.S: Polecam generator obrazków ImageChef !

************************

1.Wstawanie
 W weekendy zazwyczaj wstaję po 11.00,a kiedy mam dobry humor- ok 10.00.
Lubię się jeszcze z dwadzieścia razy porozciągać w łóżku,aż do momentu,w którym stwierdzę,że wypadałoby już wstać i coś robić.Zwlekam się z łóżka i witam się ze słoneczkiem ( ;-; )Potem zazwyczaj odpinam telefon od ładowarki (ładuję całą noc,żeby mieć rano 100% baterii) i sprawdzam,czy dostałam jakieś nowe SMS'y,wiadomości z messengera czy snapy.Chwilę gram na telefonie,po czym wstaję na dobre i idę się przebrać.

 2.Śniadanie
Następnie zjadam śniadanie-raz płatki na mleku,raz kanapki,a jak jem to drugie,to zazwyczaj robię sobie kakao.Taak,jestem bardzo monotematyczna,wiem.
Po śniadaniu najczęściej biorę sobie owocki bądź ich kawałki(jak to brzmi xD),najczęściej winogrona,jabłka,gruszki i sobie wcinam,żeby umilić sobie poranek.

3.Relaks
Po śniadaniu zazwyczaj znowu padam na łóżko ze słuchawkami na uszach i sobie słucham.(Potrafię tak kilka godzin!)Jednak tak naprawdę topię się w ulubionych rytmach tylko góra 20 minut,bo potem wychodzę na dwór.Kiedy jestem z koleżankami,jestem na dworze,jak najdłużej się da.Robimy sobie zdjęcia i biegamy w tę i we w tę.( Ale to sformułowanie w tę i we w tę dziwnie wygląda!Nie pisałam go chyba nigdy...To tak samo jak ze słowem kapuza.No jak to wygląda?! Nie pasuje mi zupełnie.)
Jednak,gdy czasami nie chce mi się nigdzie wychodzić,to siadam przed kompem i czasem piszę posty na bloga ^ ^

**********************

Uff,to już koniec :D
Mam nadzieję,że post się spodobał :)
Jeśli tak,możecie kliknąć jakąś reakcję! :D (Czy tylko mi to przypomina żebranie o łapki w górę na youtube?!)

Pozdrowionka i do następnego posta!
Cysia♥


5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą rutyną. Podoba mi się :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ^.^
    Więcej takich postów !
    Zapraszam do mnie na nn ♥
    Pozderki
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super rutyna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oOO,CZYŻBY KTOŚ NOWY?<3
      Każdy musi zostać specjalnie powitany,także WITAM U MNIE ^ ^

      Usuń
  4. Ładny obrazek u góry, podoba mi się *^* Ciekawa rutyna! :D

    OdpowiedzUsuń