wtorek, 8 marca 2016

TOP 5 rzeczy,które cieszą się dużą popularnością

Hey♥

Obiecałam,że częściej będę wstawiać posty?
Tak więc jestem! :)
Na samym początku gorąco zachęcam do przeczytania mojego poprzedniego posta-myślę,że nie wyszedł źle ;)

No to dzisiaj postanowiłam zrobić post tego typu,który uwielbiacie ^ ^
Dużą popularnością na moim blogu cieszą się posty takie jak Top najbrzydszych fryzur ślubnych,My morning routine.Więc już mniej więcej wiem,co lubicie i co powinnam wstawiać częściej :)

So,let's go! ^ ^

1.TANGLE TEEZER'S

Tangle teezer's to szczotki do włosów,które (nie oszukujmy się) ma prawie każdy z nas (Ja nie mam!)Mają piękny design.Podobno rozczesują włosy bezboleśnie. Podobno,bo sama stety ,niestety tego sprawdzić nie mogę.Więc tu pojawia się pytanie do Was-czy warto kupić tą szczotkę i czy dobrze rozczesuje włosy? :)

2.VANSY




 Kto ich nie zna? xd Ja po szkole mam podróbki,chociaż szczerze ja nic nie mam do niemarkowych ciuchów,ja sama nie mam nic markowego(poza czapką z NY XD ) ale uważam,że nie jest mi to potrzebne do szczęścia.W końcu i tak kiedyś każdy wyrośnie ze swoich butów,no nie?

3.CONVERSY

Te tenisówki są jeszcze bardziej popularne.
Wolelibyście kupić je czy vansy? xd (tak z ciekawości).Ja chyba wybrałabym conversy :D

4. OKULARY-KUJONKI

Kujonki to chyba jedyne okulary kupowane przez młodzież.Sama je noszę XD
I tu nasuwa mi się jedna myśl...
Po co ludzie kupują zerówki?Po co kupować okulary,które w niczym by nie pomogły?
To takie...
No nie wiem,a co wy o tym myślicie?


5.LOOM-BANDS

 No i tak...
Gumeczki są modne chyba już od lutego 2014,o ile się nie mylę.
Ich największa popularność przypada na okres wakacyjny w tym roku,jednak w szkołach praktycznie każdy miał je na ręce.
Teraz praktycznie ich "entuzjazm" wyraźnie przygasł...
Nie wiem jak u Was,ale u mnie w miejscowości NIKT już ich nie nosi.Pytanie:Dlaczego?
Myślę,że chodzi tu o plotkę/prawdę o tych gumeczkach,bo podobno powodują one raka i bezpłodność w przyszłości... ;o
Czy to prawda?Jak sądzicie? :O


* * *

Jeżeli podobał Ci się post,kliknij jakąś reakcję (możesz nawet kilka!) :)
Będę wdzięczna,motywujecie mnie bardzo w ten sposób :))
Zachęcam również do komentowania :)
(zachęcam! )

 Scattered Hearts

I proszę o pisanie pytanek do Q&A!!!
Bay!
Cysia♥Cherry♥Czereśniowa♥

10 komentarzy:

  1. O tak! Takie posty kocham :* A co do rzeczy to po kolei:
    1. Też nie mam, ale nie znam osoby która by NIE chwaliła TT więc chyba warto kupić :d
    2. Vansy kocham ^^
    3. Converse trochę mniej ;)
    4. Hmmm... Nwm xD
    5. Tak, z tymi gumeczkami chyba faktycznie jest coś nie tak- moja koleżanka dostała wysypki :/ Nie chcę cię straszyś czy coś! XD
    No. Takie moje zdanie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,kolejny Anonimek? <3
      Proszę Was ,wszystkie anonimy,abyście podpisywali się jakoś jednak :)
      Potem ciężko Was wszytskich od siebie odróżnić ;)
      Np ty,wymyśl sobie jakąś ksywkę :))

      Usuń
  2. 1. Ja mam tt, wszystko zależy od typu włosów, np. przy gęstości tych moich (a mam ich pełno) jest ok, ale kiedy mam porządnie skołtunione - sięgam po inną szczotkę.
    2. Za to ja nie mam vansów xD
    3. Ooo, conversy mam, nawet dwie pary :) I je uwielbiam!
    4. Hm, no z okularów to kujonki są najlepsze c: Ja dwa lata temu kupiłam sobie zerówki, a teraz jak na nie patrze, to takie 'wtf', bo to bez sensu ;-;
    5. No ja z gumek nie robię już bransoletek od dawna, ale nie wierzę w te plotki o raku i bezpłodności. Znaczy się, w te o podróbach - tak, ale co do oryginalnych, jakoś nie.

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam miliony ludzi, którzy posiadają te szczotki. Kiedyś kolekcjonowałam te gumeczki, ale gdy dowiedziałam się o tym, co robią, powiedziałam do widzenia im. XD
    Post bardzo fajny, więcej takich! ;-)
    Pozderki!
    U mnie na blogu Dream Stable nowa nocia!
    Art

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że niedługo będziesz miała 10000 wyświetleń?
    Graty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam TT i uważam, że bardzo dobrze rozczesuje. Converse czy Vansy? Chyba Converse :)
    Pytanka do Q&A:
    1.Wolisz psy czy koty?
    2.Lubisz Harry'ego Potter'a?
    3.Od kiedy zbierasz THE DOG?
    4.Ile masz schleich'ów?
    5.Masz YT?
    6.Skąd nazwa "Motek Kotka"?
    7.Dlaczego nazywasz się Cysia Cherry Czereśniowa?
    8.Czy chciałabyś mieć kota/psa?
    9.Jeździsz konno?
    10.Fajne pytanka? ^-^

    zozikowa (z bloga www.zozikowa.wordpress.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow
    10,000 wyświetleń!
    Zapraszam do mnie ツ

    zozikowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam ową szczotkę i jest świetna! :D Tylko cena... Hm.

    OdpowiedzUsuń