sobota, 12 marca 2016

Zabawki antystresowe-sensoryczne i progresywne

Hey!♥

Ostatnio w internecie natrafiłam na taaakie fajne rzeczy ^ ^
Sądzę,że warto zrobić o nich posta(a po drugie wiem,że właśnie tego typu lubicie! )
Będzie od końca,żeby przybliżyć wam,jak bardzo cenię poszczególną z nich(ostatnia jest najmniej...dystyngowana? XD Przypomniały mi się słowa mojego pana od polskiego:-Sądzę,iż bujna łysina jest znacznie bardziej dystyngowana od bezczelnego owłosienia.
Tak więc,zupełnie nie przedłużając,zaczynajmy!

* * *

                                                                          NUMER 8

To zabawka progresywna występująca w różnych odmianach,np krowa,panda,świnia,kurczak,żaba.Cała zabawa z nimi polega na tym,że ścskając je,oczy wychodzą im z orbit (XD) 

NUMER 7
Ściskając takiego kurczaka pomagamy mu znieść jajko XD (Przepraszam za wzmożoną ilość roześmianych emotek-mam bekę z tych niektórych zabawek XD)

NUMER 6





Zwierzątka.Pomimo tego,jakie są słodkie (ten piesek! <3 ) to dostały takie ,a nie inne miejsce ze względu na ich trwałość-Po dłuższej zabawie z taką świnką/żabką/czymkolwiekinnym/ grafika na jej/jego pyszczku może ulec zniszczeniu :< 

NUMER 5
To taka zielona piłeczka,po której ściśnięciu naszym oczom ukazują się takie granulki/kuleczki (koloru morskiego) Według mnie jest bardzo fajna :D

NUMER 4 



To tzw.kiść winogron.Jest naprawdę super! :D Tak propos to NIGDY nie kupujcie tego typu zabawki w automacie(to takie chińskie podróby).Dlaczego?Bo wtedy rozwali się po maksymalnie tygodniu! 0.0 (A tam w środku jest taki glut... >.< ) Jednak ta kupiona w interniecie jest naprawdę niczego sobie-wiem bo moja kol taką ma :) 

NUMER 3

To zabawka progresywna.Jest naprawdę fajna! ^ ^ Sądzę,że razem z myszkami powinna być na drugim miejscu,ale-no wiecie,YOLO.Polega na wsuwaniu w dziurki ( ;_;) robaczków,wypychaniu ich itp.Chociaż być może nie wygląda ciekawie(dla mnie wygląda! ) to jest naprawdę super i dużo z nią frajdy. 

NUMER 2
Kolejna progresywna zabawka.Te myszki są taaakie słodkie! ^ ^ Tak wgl to nie powiedziałam jeszcze,że myszki i te robaczki są zrobione z takiej gumy,a serek i jabłuszko-z silikonu.

NUMER 1

To naprawdę ŚWIETNA zabawka,jak najbardziej sensoryczna.Nazywa się "Furb". Wygląda naprawdę super,a jeszcze lepiej relaksuje.Wielkością można porównać ją do zwykłej piłki do siatkówki/koszykówki.Można ją ściskać,miętolić,podrzucać i zapewnia wiele frajdy!





* * *
To już koniec na dzisiaj.Dajcie znać w komentarzach,czy post się podobał i jaką zabawkę sami chcielibyście mieć,bo ja chyba "Furba" i te myszki z serkiem ^ ^
Bay!
Cysia♥☻

10 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam tytuł to byłam prawie pewna, że napiszesz o kolorowankach antystresowych :D Ale zabaweczki fajne. Po kolei:
    8.Całkiem, całkiem ;) Moja koleżanka miała podróby z automatu.
    7. Haaa...XD
    6. Prosiaczek najlepszy!
    5. Fajna, ta na zdj ma fajny kolor :)
    4. Ta "kiść winogron" naprawde super! Chociaż nwm czemu, ale trochę mnie przeraża xp
    3. Ok.
    2. Może być ;)
    1. Miałam kiedyś, ale się rozleciała -,-
    Ok, to teraz pytanka do q&a :
    1. Ile w tym roku zjadłaś pączków w tłusty czwartek?
    2. Grasz w Howrse?
    3. Jaką najgłupszą rzecz ostatnio zrobiłaś?
    4. Lubisz czereśnie?
    5. Przeprowadzałaś się kiedyś?
    6. Gdybyś mogła mieszkać gdzie tylko chcesz jakie miejsce byś wybrała?
    7. Nie ulu smak lodów?
    8. Ulu smak tik-taków?
    9. Z jakiego kraju Mam Talent lubisz najbardziej? (O ile oglądasz :p)
    10. Lubisz Ojca Mateusza?
    11. Wolałabyś być aktorką czy modelką?
    Pozdrawiam!
    ~toffi

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście podobają mi się myszki. :)
    Krzywołapowi by się przydały! XD
    Ale glut - winogronko jest też fajny! :)
    Pozderki! ♥
    Winter Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tego 'gluta' (xD) z automatu.. Nie polecam zdecydowanie T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też xD
      Dlatego się tu znalazł ^ ^
      Mój kuzyn go rozwalił xD

      Usuń
  4. I gdyby co: pytanka masz pod postem #9 Q&A! :)
    Ale tu mogę Ci kilka (naście) napisać!
    Sorki, wszystkie będą z HP... XD
    1) Ginny vs Luna?
    2) Voldemort czy Umbridge?
    3) Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś być przydzielona?
    4) Czytasz książki o HP, czy oglądasz filmy czy to i to?
    5) Jak poznałaś mój blog? (jedyne nie z HP)
    6) Kojarzysz, jakiej rasy był pies, w którego się Syriusz przemienił?
    7) Ulubiona scena z Insygniów Śmierci części 2?
    8) Ulubiona scena z Czary Ognia?
    9) Szmaragd i srebro (Slythrin) czy złoto i błękit? (Ravenclav)
    10) Lubisz Nifadorę Tonks?
    ***
    Mam nadzieję, iż nie zanudzam!
    Pozderki i zapraszam do mnie!
    Winter Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć kochana ^^! WReszcie powracam i do komentowania twojego bloga i pisania na moim ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne pytanka...
    1) Ulubiony Schliech, którego masz?
    2) Lubisz Emmę Watson?
    3) Masz więcej wiedzy o psach, czy o HP? XD
    4) Ulu piosenkarka?
    5) Gdybyś była aktorka, w jakim filmie chciałbyś zagrać (fabularny, fantazja...)
    4) Jaka masz obecnie tapetę na telefonie?
    5) Czy po napisaniu tego posta wpadniesz na mojego bloga? XD
    6) Ulu smak czekolady?
    7) Czy jak cokolwiek drukujesz, np: jakiegoś człowieka to Ci się wydaje, że z tego obrazka się na Ciebie patrzy? (ja tak mam)
    8) Pastele vs farby?
    9) Simsy vs Minecraft?
    10) Dlaczego najbardziej lubisz "HP i Więźnia Azkabanu"?
    11) Wiesz, że 31 lipca (dokładnie w 36 urodziny Harry'ego) wychodzi VIII tom HP?
    12) Czy przeczytałaś mojego posta pyt: Musze Was rozczarować... Co sądzisz: dobrze postąpiłam?
    13) Spinacze vs zszywacze?
    14) Ulu Insygnium Śmierci?
    15) O której zazwyczaj się kładziesz, a o której się budzisz?
    16) Uważasz, że za często piszę/gadam o HP?
    17) Mój czy Roxy blog?
    18) Jak zamierzasz obchodzić swoje 18 urodziny?
    19) Schleich vs ColecctA?
    20) Co byś zrobiła, gdyby ktoś Ci powiedział: zostałaś wybrana do roli w 8 części HP? Opisz swoje emocje.
    ***
    Reszta pytanek pod postem #9 Q&A oraz po tym!
    Pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pościk ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fidget Spinner to według mnie najlepsza zabawka antystresowa :D Fajnie wciąga pozatym

    OdpowiedzUsuń