środa, 9 marca 2016

SPECIAL NA 10 000 wyświetleń-MOJA MORDKA?! D:

Hi!♥

Taak,na 10 000 wyś nowe przywitanko ^ ^ (Hehs)
I taak,właśnie Bff mnie poinformowała o tym,że właśnie tyle wyświetleń mi wybiło!
Weselmy się więc i radujmy!!!

**********
Jestem Wam wszystkim bardzo wdzięczna.Bez Was mój blog by nie istniał...
Pragnę podziękować szczególnie komentującym,takim jak:

Roxy Schleich,I LOVE art,Maya Schleich,śladami psa,!Ala!,Aru Asmaru,,The Stars LPS,Laurie Blogg,Miriami',Koniaara xD,Lady Noir,Equinox,Himawari Kawaii,Pusheen,Kathy Leonia,Yuki Hirasawa,Olivia,The proxy,Victoria Diamondson,Amelia Mikulska,Karrosi,Iskra,Shell,AmelkaMajki oraz wszelakim Anonimom :)

P.S: Wbijajcie na ich bloggi!

POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I OGROOOMNE DZIĘKUJĘ LECI W WASZĄ STRONĘ!!!

 **********

Kiedyś  myślałam,że nie będę wstawiać swoich zdjęć do internetu...
Ale teraz sądzę,że najwyższy czas to zmienić i możecie przynajmniej chociaż trochę lepiej się ze mną zapoznać! :))

OTO CAŁA JA:



Tak,robione w kiblu w szkole xD
Ale było tam fajne światło c;

♥♥♥POZDRAWIAM WAS PONOWNIE!♥♥♥
P.S: Następny Specialna 30 000 wyśw!!!

Wasza♥Cysia♥Cherry♥Czereśniowa♥ !!!

12 komentarzy:

  1. Wow! Gratuluje!
    Z niecierpliwością czekam na kolejny specjał! XD
    Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu. :-) (masz bardzo ładne włosy Xd)
    Naprawdę gratuluję Ci! ;-)
    Pozderki!
    Winter Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do włosów to według mnie na zdjęciu wyglądają,jakby były zniszczone XD
      Ale mniejsza,dzięki :*
      Ty też kiedyś będziesz tyle mieć :))
      Pzdr!

      Usuń
    2. Wątpię (u mnie jest 100 wyświetleń na tydzień, a u Ciebie codziennie), ale dzięki!
      Pozderki dla najlepszej blogerki na świecie!
      winter Girl

      Usuń
  2. GRATULUJĘ ilości wyświetleń!!!
    Zapraszam na mojego bloga :D
    www.zozikowa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga widziałam,bardzo mi się podoba :)
      Niestety nie wiem,jak go skomentować,gdyż nie jest na blogspot... :(
      Ale jest świetny! :)
      Pzdr i dzięki!!!

      Usuń
  3. Wieeelkie gratulacje! No to teraz czekamy na 20 000 ;D
    Miło że pokazałaś twarz ^^
    A tak wgl. to jam jest ten anonimowy anonim (XD ?) z komentarza z poprzedniego postu ;) Żeby nie być "jakimśtamanonimem" to będę się zwać ~toffi (od imienia mojego psa, a co! ;p)
    A i mam pytanko: mogę Ci czasem w komentarzu zadawać pytania do Q&A ?
    Pozdrawiam i życzę dalszych blogowych sukcesów!
    ~toffi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak i jeszcze raz TAK!!! :D
      Bardzo zależy mi,abyście mi zadawali te pytania do Q&A bo dawno go nie było ;<
      Bardzo,ogrooomnie się cieszę,że mnie czytasz,Toffi <3
      Pzdr!

      Usuń
  4. Gratuluje ilości wyświetleń *0* Czekam na zdjecie bez emoji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj, muszę nadrobić tutaj komentarze XDD O, i gratuluję, az tylu wyśw :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji 13 00 wyświetleń: http://samequizy.pl/ile-wiesz-o-cysii-z-bloga-motek-kotka/?success=1
    ZROBIŁAM O TOBIE QUIZ!

    OdpowiedzUsuń